středa 7. září 2022

Spotřebováno #40 za Srpen 2022

 Ahoj, vítám vás u posledního letního spotřebována, v srpnu jsem si se spotřebou řekněme dala záležet. Mám tady toho vážně vážně hodně, ale na druhou stranu to přece vůbec nevadí, alespoň se tu dneska budeme mít o čem bavit ne? 

Loreál Paris Preference 6.35 Havana
Ještě mi doma zůstaly nějaké staré zásoby barev z téhle řady, tak se je snažím dopoužívat, ale teda docela peklo. Oproti Excellence Creme řadě stejné značky tahle Preference je šíleně agresivní. Docela přemýšlím, že tu poslední raději někomu dám, protože jsem u barvení bulela jak kdybych krájela cibuli, uši mě svědily ještě x dní po obarvení. Tohle za sebe už více ne...

Balea Pure Frische šampon na mastné vlasy jablko
Za ani ne dvacet korun šampon který zkrátka a jednoduše udělá svojí práci. Jablečnou vůni má jednoznačně víc vychytanou Head & Shoulders, ale ten mi stahuje barvu, Kdežto tento šampon byl vážně příjemná, nijak nedráždí vlasovou pokožku a vlasy umyje skvěle, jen je pak třeba výživnější kondicionér nebo masku pokud si vlasy stejně jako já barvíte sami doma, jinak vaše konečky budou trpět ještě o něco víc než každý běžný den. 

Colab Suché šampony
Originál tedy ten růžovo-černý můžu doporučit, s ním jsem neměla jediný problém i za tu cenu je super. Totéž bohužel nemůžu říct o tom černo-bronzovém ten byl jako lak na vlasy měla jsem po tom vlasy úplně tvrdý ani nešly rozčesat, no už nikdy víc ani jsem ho nedodělala. 

Isana Čisticí gel s výtažkem s aloe vera
Na čisticí produkty Isana mám samostatný článek, takže více si můžete přečíst zde.

Ziaja Dvoufázový odličovač očí Kozí mléko
Za tu cenu dobrý odličovač v dm za mě asi nejlepší v poměru cena výkon, v takovém Rossmannu však sahám po jejich privátní značce Isana. Nicméně odličovač docela vydrží, hezky rozpouští řasenku a se zbytkem už vůbec nemá problém. Určitě ho nemám naposledy. 

Ziaja Micelární voda 
Tahle růžová varianta mi sedla snad ještě víc než ta modrá. Balení má praktickou pumpičku je velký a opět za tu cenu téměř bezkonkurenční záležitost, tentokrát fakt nemám nic lepšího co bych vypíchla. Patří do mé top micelárkové trojky spolu s Astridem a Avonem. Pro holky s prodlouženýma řasama je vhodná i na ně. 

Balea Wasser spray Aloe vera
Na tom snad není ani co zmiňovat je to prostě voda ve spreji, na letní vedra v kanclu bez klimatizace nezbytnost. 

Dove Care by Nature Uplifting
Nové Dove sprcháče se u mě daly čekat že? První a zatím jediný z nových co jsem vyzkoušela je mangový, miluju tyhle multivitamin, exotický ovoce vůně obzvláště pak na léto. Krémový, voňavý parádní, ale bohužel za ty peníze dost nevýhodný, kord na léto kdy se člověk sprchuje furt. 

Balea Tropic Fantasy sprchový gel (letní limitovaná edice) 
Letošní "multivitaminová" letní pecka od Baley absolutně nezklamala. Sladko kyselkavá ovocná vůně a za dvacku poměrně fajn produkt. Mohou mít tendenci trochu vysušovat, ale tady jsem to moc nezaznamenala. Je dost možné že podlehnu i nějaké z dalších jejich limitek. 

Oriflame Milk & Honey Gold Tělový scrub 
Hutnější scrub s malými masážními částečkami s vůní mé oblíbené Oriflame řady s mlékem a medem. Příjemný na léto naprosto adekvátní, ale jinak zůstanu u mého milovaného Dermacolu. 

Oriflame Exfoliating Shower gel máta a malina s peelingovými částečkami 
Moje letní topka, kterou tu ukazuju pořád dokola. Svěží lehce peelingovej sprcháč, co voní jako limča.
Nivea MEN Sensitive Pro Ultra Calming
Mám tu i něco ze sekce muži. Zkoušela jsem klukům domů koupit i novou Niveu s konopným olejem či co. A vzhledem k těm horkům, co byly to byla docela rychlá akce a hnedka jsem do sprchy nesla další zásoby. 

STR8 All Sports 3 in 1 with Canabis Oil
Tenhle "strejt" je ještě z Vánoc od Ježíška. Myslím, že ho Kuba dostal od nějaké z babiček, nicméně obecně si STR8 docela chválil, tak až na ně bude nějaká akce koupím je určitě do foroty. Mně nejvíc voní Red Code, takže ten bude určitě mezi nimi. 

Colgate Plax White + Charcoal Ústní voda
Na zuby jsem začala taky mnohem víc dbát a pravidelně používat i zubní nit a ústní vodu. Tahle byla chuťově nic moc, takže bych si jí znovu nekoupila. Jinak jsem nezaznamenala nějaký rozdíl. 
Bioten Beloved Coconut Tělový krém
Na ten jsem psala i samostatnou recenzi, ale tak krátce ho tu shrnu. Fajn krém na léto s takovou spíš parfémovější kokosovou vůní, překvapivě i se svou lehčí formulí dobře hydratoval a pleť při pravidelném mazání nebyla nikdy nijak vysušená. 

Isana Tropical Love gel na holení
Nasyslila jsem si domů hned několik balení, ale toto už je poslední. Fajn produkt za fajn cenu s příjemnou citrusově-kyselkavou vůní jako takový ty kyselý mandarinky. Hezky pěnil, voněl a pokožka po holení nebyla podrážděná. Určitě až někdy budu v Rossmannu si zase nějakou jejich sezónní limitku ráda koupím. 

Balea Tekuté mýdlo Bobule & Vanilka
Vanilka a tmavé lesní plody zní jako ideální vůně, no nakonec mi přišla spíš taková průměrná až nevýrazná. Mýdlo pěnilo hezky, ale oproti jiným jsem měla trochu pocit vysušených rukou, ještě mám doma variantu Sensitive, tak uvidíme jak obstojí. 

Gabriella Salvete Nail Polish Remover 
Poslední dobou jsem si tyle odlakovače s dávkovačem oblíbila. Přijde mi, že jich spotřebuju míň než těch, co si na tamponek nalijete a vydrží mi pak déle. Odlakovač byl takový dobrý průměr, klidně bych si ho pořídila znovu. 
Ryor Limitovaná edice Krém na ruce s vůní šeříku 
Tohle bohužel nebyla vůbec parfemace pro mě. Normální šeřík mi voní, ale v kosmetice to vůbec nemůžu mít. Takže ano tenhle krém mi prostě prošel, protože jsem ho přes tu vůni (pro mě spíš zápach) nebyla schopna používat.

Softlan Paradise Sensation s vůní tropických květů
Tuhle aviváž jsem dostala od mamky a byla docela fajn, akorát nevím zda to mohlo být jí, ale v dobu co jsem jí používala jsem měla docela problémy s různými vyrážkami tak těžko říct. Při větším množství prádla jí bylo potřeba relativně dost. Teď co mám aviváž od Tesori tak ta je jednoznačně lepší. 

Avon Naturals Kids Rozčesávač na vlasy s vůní manga 
Moje už snad páté balení. Používám hlavně na mokré vlasy, aby se mi pak lépe rozčesávaly, neříkám že je to pro ně nějak prospěšné, ale já je jinak než mokré nerozčešu...Další super produkt za pakatel. 

Tohle byla super věc, bohužel v poslední čtvrtině mi to spadlo na zem a dovnitř se mi rozsypala na mrňavý střepy ta pipetka, kterou se to nabírá. Už teď mi doma chybí...
Action Daisy Scented Candle
Svíčky z Actionu mi teda vůbec nesedly, hrozně blbě to hořelo, čoudilo to a vůně z toho žádná. Za stejný peníze můžu mít naprosto bezproblémové svíčky z Pepca. 

Tahle vůně byla úžasná a sympatických 500 Kč za něž mi jí slečna nakonec prodala super koupě. Nedávno jsem zrovna slečny od téhle značky potkala, ale měly už nějaké jiné vůně, tak jsem se ani nezastavila. Tahle voní krásně, vydrží vonět a dostala jsem na ní bezpočet pochval. Bohužel po internetu se prodává za dva tisíce, což je i její plná běžná cena. 

Yves Rocher Comme un Evidence 
Voňavky od Haničky, ta mi nakonec tolik do noty nepadla, ale bez problémů jsem jí spotřebovala. Je taková hodně květinová s pudrovým tónem. Spíš by se mi hodila na nějakou starší ženu než jsem já. 

Dermacol Báze pod oční stíny 
Zase nějaká ta stálice, už mám rozdělané další balení. Pro mě je to absolutně nejsehnatelnější báze, která mi funguje a nedráždí mi oči, naposledy jsem jí kupovala okolo 80 Kč. 

Z pomocníků tu mám jedny malé a jedny velké odličovací tamponky Ebelin a balení ubrousků Babylove. Babylove používám hlavně na otření rukou od make-upu, nepoužívám na nanášení štětec, případně na rychlý vyčištění nějakého štětce. 

Jednorázové produkty nejsou nijak pozadu, bohužel hned o několika z nich Vám nemůžu říct protože budou v rámci jiných článků a to sice Cien Skin Foodies, Garnier s probiotiky a Isana, která už vyšla a můžete si jí přečíst zde

Nivea Bye Bye Dry skin 
Maska z dárkové balíčku od Eriky s medem. Už jsem jí párkrát měla ještě ve starém balení a pokud máte suchou pleť tak vážně dobrý produkt. Krémová až mléčná konzistence s jemnou medovou vůní krásně vyživí a nezatěžuje pleť. Ještě jak balení obsahuje dvě dávky, tak ani nevyjde na tolik korun. 

Garnier Hydra Bomb Night plátýnková maska
Moje jedna z nej nej nej garnierek používám běžně nejen na noc. Uklidní, vyživí a vyhladí pleť. Když pak člověk vychytá akci tak není ani drahá. 

Oriflame Love Nature Antioxidant Sheet mask
Vrátily se nám do prodeje staré Oriflame masky díkybohu! Sedí mi o moc víc než ty novinkové a v akci jsem si jich tak vzala dost do zásoby. Vlastnostmi srovnatelné s Garnierem, akorát trochu více napuštěné. 

Balea Sůl do koupele Pro tebe
Obyčejná sůl, která nijak zvlášť neprovoněla. Už jsem měla od Baley lepší a když už není žádná zajímavá limitka ráda sahám po jejich perličkách s orchidejí a vanilkou. 

Balea Maska & Peeling na nohy
Vážení tak tady zpozorněte tohle je skvělý. Pokud vám vyhovují masky, po kterých se vám neloupe kůže, ale vlastně jen hodně vyživí. Pokud Vám sedí Neutrogena maska na nohy, tak toto bude pro vás. Stojí to pouhých 28 Kč téměř čtvrtinu ceny Neutrogeny a udělá to stejný efekt. Nohy si nejdřív obrousíte mlíčkem z jedné poloviny a pak namažete maskou z poloviny druhé. Já osobně dávám do teplých ponožek a nechávám vsáknout. Až na ty hodně tvrdý místa vyživí vše úplně do hladka a máte několik dní napapaný nožičky. 

No a to už by bylo pro dnešek vše, snad jste se propracovali až sem. K otázce jak tohle stíhám spotřebovat: Já sama nevím, tak nějak denně mám svou zajetou rutinu + když se mi chce přidám i nějaký ten krok navíc. 

A co jste naposledy spotřebovali vy? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča




6 komentářů:

  1. Já článek o spotřebované kosmetice teprve chystám, tuším, že tam mám asi 12 kousků, což je na mne celkem dost. Z tebou vyzkoušených věcí jsem myslím neměla nic, akorát kupuju tekuté mýdlo Balea - do nedávna Sensitiv, teď mám s mořskou vůní a asi zůstanu u ní - je příjemná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, již jsem četla :-) No já si teď tu Baleu celkem oblíbila, ale tak nám vydrží mýdlo na ruce zrovna docela dlouho a dvoje od nějaké jiné značky mi teď přivezla mamka. Tak mám do konce roku s mýdlem asi vystaráno a obdobně i se sprcháči nebo tělovými mlíky :-D

      Vymazat
  2. Ahoj, krásný víkend zároveň přeji. Ty jo, ty mi dáváš s těma Isana limitkama, já mám nyní teprve rozpoužívanou tu černou - zimní variantu, no a není špatná. A za chvíli vytáhnu svůj nasyslený sprcháč, z perníčkové řady Dove. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, děkuji za milá slova :-D No já se taky ale vždycky nechám zlákat, hlavně když to stojí pár peněz. Já teď rozbalila poslední dárek od Hanky a mám tam perníčkovou Ziaju.

      Vymazat
  3. Souhlasím, že vlasové šampony od Balea jsou strašně fajn! Jinak moc pěkná spotřeba, nic z uvedeného jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky ! Záříjová bude určitě slabší mám teď načatých dost velkých balení. Nějakou Balea vlasovku jsem dostala, tak bude časem určitě recenze :-)

      Vymazat

Spotřebováno za Duben 2024