neděle 1. srpna 2021

Spotřebováno #27 za Červenec 2021

 Ahoj, zase tu máme konec měsíce a s ním velmi oblíbené spotřebováno. Ani tenhle měsíc to není taková mega palba jako bývá u mě zvykem. No za to jsou tu i nějaké dražší kousky. 

Yves Rocher Reparation kondicionér a maska v 1 + Pureté šampon na mastící se vlasy
Tohle je přesně ta dvojka, co jsem vyměnila za odličovací balzám. Kondicionér už mám druhé balení, protože mi zhruba v půlce šamponu došel a byl skvělej. Nádherně to voní, vlasy se po tom rozčesávaly jedna báseň. Klidně bych si oba produkty pořídila znovu. Šampon byl velmi lehký a ani kondicionér nijak nezatěžoval. 

Batiste Eden Bloom suchý šampon
Kdo by neznal tuhle značku suchých šamponů, že? Já na ně nedám vůbec dopustit, fungují skvěle jak obsahově, tak designově zaujmou. Určitě to není poprvé ani naposledy, co tu tento produkt mám. 

Matrix Biolage KeratinDose šampon + kondicionér
Zase po nějaké době jsem si řekla, že si na vlasy pořídím něco lepšího a zvolila jsem řadu s keratinem od značky Matrix z řady Biolage. Musím říct, že jsem měla opravdu šťastnou ruku i tato řada mi vyhovovala. Je to snad poprvé, co bych i zvažovala litrové balení obou produktů, protože ty vlasy potom byly fakt krásný, lehký a zároveň nebyly vysušený a šly dobře rozčesat. 
Oriflame Love Nature Exfoliační sprchový gel s mátou a malinou
Tenhle sprcháč už mám za poslední dobu podruhé, do těchto veder je to prostě značka ideál, díky krásně osvěžující vůni. Obsahuje malinová zrníčka, které i jemně peelingují pokožku těla. Letos už ho asi kupovat nebudu mám tu další adepty, ale příští léto ke mě zase zavítá. 

Dove Sprchový krém s vůní okurky
Na Dove jak všichni víme nedám absolutně dopustit a i mezi jejich parfemacemi se vyjímá pár svěžích vůní jako třeba právě ta nejznámější okurková. Už mám doma v zásobě další dva Dove sprcháče a to už o něčem vypovídá. 

Yves Rocher Noix de Coco sprchový gel
Sprcháč byl průměrný, středně husté perleťové konzistence a voněl velmi intenzivně právě po mém oblíbeném kokosu. Trochu mi u těchto sprcháčů vadí tuhé balení, špatně se z něj produkt vymačkává, ale jinak jsem neshedala další nedostatky. 

Yves Rocher Noix de Coco tělové mléko
Tohle už bylo o poznání horší než sprchový gel. Bohužel hydratace velmi nízká a navíc mi dělalo takové ty hrudky, když se vám něco nechce vsáknout. Rozhodně v kombinaci s opět tuhou tubičkou bych si toto znovu nepořídila. 
Revuele Čistící pěna na obličej s výtažkem z okurky
Pěna je můj oblíbený a letos jediný produkt, kterým si čistím pleť. Prostě mě baví víc než gely a kupuju si jí tak pravidelně skoro každý měsíc nebo každý druhý. Tentokrát jsem sáhla po okurkové, přišlo mi to na léto jako pěkně osvěžující varianta a to taky byla. Čistila poměrně dobře, vůně mě nijak nezaujala, ale hodně rychle ubývala. Měla jsem jí fakt tak zhruba ten měsíc. 

Balea Gel na holení Find me under the palmtrees 
Tenhle konkrétní gel na holení tu mám tak potřetí minimálně. Za 35 Kč opravdu hodně muziky, kupuju pořád dokola a vždycky mám doma nějaký do zásoby. 

Dove Invisible Dry 
Tenhle antiperspirant jsem si koupila v kompresované verzi do kabelky. Přeci jen když je tu taková možnost, tak proč tahat velké balení. Na oblečení opravdu žádné skvrny nedělal, fungoval poměrně dobře, na vedra musím nasadit větší kalibr - Rexonu, ale jinak kupuju ráda právě Dove a nebo Niveu. Voní příjemně, nijak se netluče s parfémem a na nějaké normální vytížení a počasí bohatě stačí. 

Avon FootWorks Overnight Treatment with Lavender
Jeden ze dvou mých oblíbených nožičkových krémů. Příjemně voní, tuhle levanduli si dokážu představit klidně ve více produktech. Je lehký, ale zároveň nožky opravdu vyživuje. Střídám ho s tím červeným na tvrdé paty a prostě mi-lu-ju! 

Avon Care Krém s kakaovým máslem
I toto je moje stálice v rámci Avonu, kterou kupuju pořád dokola. Krém na celé tělo s příjemnou kakaovou vůní v praktické dóze, ze které dostanete celý obsah do poslední kapky. V akci se dá pořídit kolem 70 Kč. Rozhodně zas někdy objednám. 

Maxi Vita Bylinný sirup Posílení imunity
Tenhle typický sladký sirup tu mám už od podzimu, kdy se přeci jen nějaké to posílení imunity fakt hodí. Efekt jsem žádný nevypozorovala, ale chutově byl dobrý. Koupíte v Lidlu kolem 60 Kč.
Essence The Gel Nailpolish + Essence Shine & Go
Oba dva laky byly super, akorát nevím jak to dělám zase mi poměrně rychle vyschly? Essence si kupuju ráda, akorát poslední dobou tam moc nemůžu najít barvičky, co bych chtěla. 

Victoria Beauty maska na nohy s AHA + BHA kyselinami, tea tree a mátou.
Maska na nohách docela dost pálila a vůbec nic neudělala. Navíc vydržet ony dvě hodiny v tom pro mě bylo něco šíleného. Uvidíme jestli se mi ty nohy sloupou, ale zatím se nic neděje. Za mě asi lepší udělat si zábal z krému na nohy.

Balea Hydrogelová maska s ibiškem a kyselinou hyaluronovou 
Tenhle typ masek od Balea mám nejraději, velmi příjemně chladí na obličeji. No hydratační efekt pro mě není takový jako u Garnieru nebo Oriflamu. Nicméně byla to příjemná změna od klasického plátýnka.

Maybeline Brow precise filler
Velmi příjemná řasenka na obočí, co vydržela úplně všechno a taky pěkně dlouho než vyschla a už byla taková meh. Už jí mám doma znovu,protože kolegyni nesedla. 

Avon rtěnky Bitten Apple, Mauve cosi
Kdysi dávno v nějaké akci, že při koupi rtěnky máte druhou za korunu jsem si dvě v Avonu pořídila. Na rtech jsou příjemné, ale jinak nic moc, teda spíš nic než moc. Vyřazuju je, protože už je mám fakt tak minimálně tři roky možná i víc. 
Na fotce už můžete vidět všechny produkty. Navíc je tu můj oblíbený Lenor prací gel s parfemací Spring Awakening. Opět už mám doma další balení a to XL, protože se vyplatí víc. 

Co jste spotřebovali vy za uplynulý měsíc? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča 







4 komentáře:

  1. Ahoj,
    konečně píšu komentář, i když jsem článek četla hned, jak vyšel:-D Docela jsem mě nalákala na ten kondicionér( masku od Yves Rocher. Tu jsem ještě neměla a asi ji zkusím. Připomněla jsi mi, že Biolage je skvělá značka, používá ji moje kadeřnice a už jsem od nich měla několik skvělých kusů. Až dodělám nějaké nasyslené zásoby (to mi jde docela dobře), tak bych si od nich mohla zase něco pořídit. Ta tvoje řada mě hodně zaujala, takže to možná bude ona:-D Batiste suchý šampon taky používám, jiné už nekupuji. To samé platí o gelu na holení. Kokosová řada z YR mi nevoní, nejsem zrovna milovníkem kokosu. To samé vlastně platí o tom gelu s mátou od Oriflame. Už jsem ho v minulosti měla a znovu ho nechci. Okurkový sprchový gel od Dove jsem kdysi měla a myslím, že mi moc voněl. Teď v srpnu budu muset koupit nějaký nový deodorant a určitě si vyberu nějakou Niveu nebo Dove bez hliníku a v nějaké hodně jemné parfemaci. Levandulový krém na nohy mám doma taky koupený, ale ještě jsem ho nezkoušela. Ale je dost oblíbený u mých zákaznic. Na ten kakaový krém mě vždy lákáš, budu ho muset vyzkoušet. Čistící pěny mám taky moc ráda, mám doma momentálně jednu od Nuxe a jednu od Yves Rocher. Brzy na ně dojde řada a plánuji samozřejmě i recenzi. ta hydrogelová maska Balea mě docela dost láká, asi omrknu nabídku u nás v DM:-D Zase jsem se pořádně rozepsala, tak doufám, že to nevadí:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, úplně naopak. Moc ráda čtu komentáře od tebe, je vidět, že ty články čteš fakt poctivě :-D No tady bohužel v okolí žádná kadeřnice Matrix nedělá nebo o ní minimálně nevím. Takže já tyhle věci jedu po netu. Teď mám na vlasy v merku vyzkoušet Plantur 21, má ho kamarádka a nemůže si ho vynachválit a ještě by mě zajímaly Herbal Esences Manuka honey & Bourbon. Celkově Herbal Essences mi zatím vyhovovala vše, co jsem měla. Kakaový krém určitě zkus, je parádní, myslím, že do zimních měsíců bude ideální.

      Vymazat
  2. Měla jsem pocit, že jsem psala koment, ale asi má sklerózu nebo někam zmizel.
    Z tvé spotřeby znám šampon a kondicionér od YR (byla jsem spokojená), tělové mléko kokos YR (mně vyhovovalo velmi - dobře se mi roztíralo i vstřebávalo, hydratace mi taky přišla slušná a hlavně krásně vonělo; mám už druhé balení ;-)) a antiperspirant Dove (ten jsem měla jako nějaký vzorek a vydržel překvapivě dlouho a fungoval taky dobře). Ostatně myslím, že už jsem všechny tyhle produkty taky hodnotila ve své rubrice Z kosmetické poličky...

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste sú fakt skvelé, ako vonia tento variant? Ja som mala Cherry, Blush tá je kvetinová a veľmi sa mi páči.

    OdpovědětVymazat