pondělí 16. srpna 2021

Nákupy & Novinky: DM, Pepco, Pin up bazar

 Ahoj, vítám vás u nového článku, dneska to skoro po měsíci budou zase nějaké ty nákupy a novinky. Ještě mám něco málo na cestě, resp. dvě věci, ale to hodím zase do článku příštího. Začnu kosmetikou jako obvykle, zase jsem s kamarádkou řádila v DMku tentokrát jen za tisícovku a ne za patnáct set, jak je u mě zvykem.

Takhle to vypadá z hlediska kosmetiky pohromadě a teď už se mrkneme na jednotlivé produkty. 
První, co jsem potřebovala doplnit byly sprchové gely, už mám doma nasyslený jenom jeden pěnový Dove s kosovým olejem. Od Dove bych chtěla na chvíli změnu, a tak jsem tentokrát sáhla po značce Nivea. Vybrala jsem dva spíše svěží jeden z letní limitované edice Exotický sen a druhý, co mám ráda už odmalička vodní lilie a olej. No a do třetice všeho dobrého i jeden krémový s bambuckým máslem, s nímž jsem též ještě neměla tu čest. Vzala jsem i jeden velký ve verzi Sensitive přítelovi, také je s touhle značkou spokojený. Za pouhých 50 Kč měly masku z nové Hydra Perfect řady a teď jsem zrovna měla doma poslední a hodila se. Jako dárek jsem dostala sedm znovupoužitelných odličovacích tamponků se sáčkem na jejich praní, tak třeba konečně vyzkouším tuto udržitelnou variantu.
Balea na srpen nasadila další letní limitované edice jednu, cose vlasů týče a druhou Sunny Side, kde najdete gel na holení, sprchový gel, antibakteriální gel na ruce, šampon a kondicionér v jednom balení a plátýnkovou masku. Já jsem sáhla po gelu na holení a plátýnkové masce. Celá tato řada má mít nějaký chladivý efekt. Dále jsem vzala i jednu stálici a to micelární vodu od Astridu verzi s aktivním uhlím 400ml za 120 Kč. Do kabelky zase malou Rexonu, ta se na léto neztratí a ta moje už je taková značně lehčí než na začátku. Na doporučení Jany Hrmové (@janahrmi) jsem na zkoušku vzala i tyhle Balea polštářky pod oči s Q10, kdyby fungovaly tak je to velká úspora oproti maskám pod oči. Tady máte 6 párů za 115 Kč? Jako druhou věc pro přítele tu mám gel na vlasy, tentokrát jsem mu chtěla vzít nějaký lepší a líbil se mi Taft V12 power gel, tak snad mu bude vyhovovat, ale on je takový nenáročný v rámci kosmetiky. S kamarádkou jsme si obě vzaly i tento Dermacol melounový peeling na tělo. Také vám přijde, že peelingů mají v dmku vážně malý výběr? Já z tama můžu akorát tenhle a nebo Ziaja Cupuacu. No a jako poslední na téhle fotce máme kapesníky. Z nějakého důvodu jsou tyhle dětské mezi krychlovými krabičkovými kapesníky ty nejlevnější a já fakt odmítám platit 45 Kč za ty "dospělácké". 
V rámci stálic tu mám i dvě balení odličovacích tamponků Ebelin, kupuju vždy buď tyto nebo Cieny. Pak už tu mám můj mininákup z Pepca v podobě dvou svíček. Mě je prostě líto dát za svíčku víc jak stovku, když  vím, že to potřebuju jen tak pro vytvoření atmosféry. Prostě ten ohýnek je takovej uklidňující :-D. Takže jsem si vzala červenou kávovou a žlutou nějakou tropickou, každá stála 40Kč a i tak jsou esteticky vážně pěkné a dostačující. 
Pak si dovolím dodat ještě okénko zvané Oriflame a Avon. Avon konečně vyslyšel mých proseb a začal dělat velké 150 ml balení jejich krému na popraskané paty, který už ode mě určitě znáte. Od Oriflame jsme vzala gel na intimní hygienu, tahle varianta byla zrovna v akci a zrovna ve sprše mám jeho zeleného brášku. Dál noční krém z řady Hydra Radiance, doma mám Urban Guard řadu, na kterou jsem psala samostatnou recenzi. Rozhodla jsem se vzhledem ke spokojenosti zkusit i právě modrou hydratační řadu jestli budu stejně nadšená. Dál tu mám dvě plátýnkové masky z řady Love Nature, s hroznem už jsem měla a byla skvělá, no a na tu pomerančovou jsem četla chválu u Haničky z blogu Číčulka.
A pokud si pamatujete kabátek z minulých nákupů, tak jsem pořídila tentokrát i něco pod něj a to vínové košilové šaty s páskem od značky Collectif. Šaty jsem pořídila od Leničky na pin up bazárku za nějakých 600 Kč, což je za šaty, co se pohybují okolo 2 tisíc velmi příjemná cena. Opravdu ta kvalita je na nich dost znát - jsou velmi kvalitně ušité, mají knoflíčky ve tvaru malých růžiček a i pásek působí bytelně. 

No a to by bylo pro dnešek vše. Čím jste se potěšili tento měsíc vy? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča 








2 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    na nový článek jsem se moc těšila! Líbí se mi ty gely, co sis vybrala. Já mám pořád gelový utrum, ale rozhodně bych si také vybrala:-D Krém na nohy z Avonu jsem si nyní taky objednávala, za mě je fakt nejlepší. Ta nová plátýnková maska od Nivey mě hodně láká, také mě zaujaly ty limitky. Vínové šaty vypadají dost dobře, těším se, až je uvidím na tobě.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za milá slova. Neboj já teď na chvíli taky, ale tajně doufám, že nějakou kosmetiku dostanu i mým záříjovým narozkám. Masku jsem zkoušela včera a teda znovu už jí potřebovat nebudu, dělala hodně lepivý povrch po použití a hydratace srovnatelná s Baleou.

      Také se měj krásně

      Vymazat