čtvrtek 4. ledna 2024

Spotřebováno za Prosinec 2023

 Ahoj, vítám vás u posledního spotřebována za rok 2023. To to zase uteklo, nicméně prosinec nebude především na vlasovku tak výživný a ani na odličovací produkty, ne že bych se méně malovala. 

Nivea Coconut & Jojoba Oil sprchový krém 
Nivea sprcháče prostě umí a to krémové i gelové. Já se pomalu dobírám dna mých sprcháčových zásob a  mám tu už jen dva větrové, co si odložím na jaro čili budu muset nějaké pořídit. S Niveou nikdy nešlápnete vedle, maximálně že by vám nesedla vybraná parfemace. V tomhle konkrétním není kokos tak znát jako to bývá jinde.

CeraVe Moisturising Lotion
Pro mě na zimu to byla slabota. Krém je lehký, hned se vsakuje a nikterak nevoní. Pumpička dávkuje dobře až do posledního zbytku, ale prostě mě tam chybí ta vyživovací schopnost a tu to i přes tu vyšší cenu nemá. Ráda jsem však vyzkoušela něco nového.

Dove Winter Care sprchový krém
Stejně jako s Niveou vedle nešlápnete ani s Dovem. Tenhle navíc voní jako nějaký luxusní kořeněný parfém, konkrétně mě připomíná jeden od Koressu, který používala táty ženy, když se seznámily. Na zimu je to úplně jako dělané. 
Balea Rasiergel mit Aloe Vera und Avocadoöl 
Tenhle gel na holení se nikdy neomrzí, takže ho tu po milionté ukazuji a doporučuji. Levné a funkční. 

Nivea Fresh Flower bez aluminia deodorant
Zatím mně nejvíce vyhovující záležitost bez hliníkových solí, dost nejspíš si ho koupím opakovaně. Určitě neposkytuje takovou ochranu jako ty, co je obsahují, ale je dostačující, když se přes den přestříknete opakovaně.

Nivea Body Milk
Podívala jsem se na dno i téhle miniaturce z cestovní taštičky. Dostala jsem jí vloni od Eriky a tohle základní modré Nivea mléko mám moc ráda i v plném balení. Hutnější mléko na zimu s typickou vůní této značky.

Avon Care Extra-Firm krém na ruce s kolagenem
Tenhle krém mi vůní hrozně připomíná nějaký jiný, ale doteď jsem si nevzpomněla. Jinak hydratuje zhruba průměrně, dobře se vsakuje a za ty peníze není vůbec špatný. Ale určitě v Avon Care najdete i lepší kousky.
Isana odličovač na oči a rty
Sice jsem říkala, že tu odličovací zóna moc zastoupena nebude, ale přeci jen tu jeden mám. Výborný levný odličovač, co nedráždí a nevysušuje oční okolí a poradí si i s jakoukoliv rtěnkou. 

Na ten jsem již stejně jako na zbytek produktů z této fotky psala recenzi. Určitě niacin amid zařadím do složek, které ano, ale za mě jen pokud je plánujete používat déle než jedno balení jako to mám momentálně já. Na začátku se vám pleť začne neskutečně čistit a to bude trvat dobré dva až tři týdny, kdy budete samý pupínek. Na druhou stranu vám tahle složka poskytne rychlejší a lepší hojení, redukci mazu a prozářenější pleť. 

Purity Vision Levandulová voda
Proboha to tak smrdělo! To je první, co se mi vybaví, když tuhle lahvičku vidím. Jinak výborný produkt s dobrou střičkou a bytelným balením. Ale pro ten pach už bych do ní znovu nešla.

Výborný krém pro můj typ pleti za pár peněz, vhodný na noc i den s praktickým airless pumpičkou, díky které nesaháte do balení a i tak to spotřebujete do poslední kapky. Mám v plánu si ho znovu pořídit. 
Avon Prep & Set Spray 
Fixační sprej z Avonu, u kterého jsem nějak tu lepší výdrž a další výhody nevnímala. Nebyl špatný, necítila jsem po použití žádný film na pleti, nezanášel mi póry, ale současně to bylo právě jako bych si nic nedala. 

Maybelline Lifter Gloss v odstínu Moon
Tenhle lesk už se mi bohužel zkazil, ale už jsem si ho pořídila znovu, protože na něj nedám dopustit. Výborný a doufám, že to nikdy nepřestanou vyrábět.

Catrice True Skin
Po dlouhé době tu mám i spotřebovaný makeup, ostatně už mi přišlo že bylo na čase. Měl dávno po spotřebě a ke konci už trochu oxidoval. Maličko v něm ještě zbylo, ale to už bych si koledovala o nějaké zhoršení pleti. Byl výborný skvěle kryl, nedělal mapy, dobře se s ním pracovalo. Chápu proč kolem něj bylo takové haló. 

Essence báze pod makeup se zeleným čajem
Levná a velmi dobrá báze pod makeup, já jí používala než jsem zařadila do své ranní rutiny SPF. Obecně báze z této řady dosud byly všechny super, akorát po čase se mi vždy rozbilo to zavírání. 
Avon FootWorks Winter Moisturising Cream 
Moje poslední balení této zimní limitky, pokud se nepletu předtím byl v jiném balení, tak doufám, žeza rok ho zařadí opět. Výborný krém s kyselkavou citrusovou vůní řízlou vánočním koření. Nepostrádal ani hydratační schopnosti. Moje tuším, že třetí nebo čtvrté balení. 

Avon Care Glycerine Hand Cream
Další krém na ruce z této řady, právě tento mi přišel jako vyšší kalibr než ten s kolagenem. Krémová vůně, rychlé vstřebávání, ale o něco větší hydratace a výživa. 

Balea Sensitive balzám na rty
Příjemný a levný balzámek na rty. Kdybych neměla dostatečné zásoby na několik let dopředu doma, tak bych si ho klidně koupila znovu. 

NovAge Skinergise gel na oči s rollonem
Tohle mi vůbec nesedlo, hrozně mě to pálilo pod očima a zjevně nejen mě, čili to vyhazuju nespotřebované. 

The Chemists London Youth Series sérum pod oči s růží a levandulí
Příjemné sérum pod oči, které skvěle zklidňovalo a v kombinaci s očním krémem vážně super produkt. Já už si ho pořizovat nebudu, stačí mi prozatím ten krém. 
Na zoubek jsem se podívala i hned několika produktům z adventního kalendáře Balea. Pěna do koupele byla takový slušný průměr, ale mě by na naši velkou vanu nestačila čili jí nemohu hodnotit takto samostatně. Tělový olej báječně voněl a hydratoval, to bych si klidně a ráda koupila v plném balení. Máslo na nohy s vůní čokolády bylo taky báječné a ocenila bych jeho plné balení. Poněkud průměrnější byl sprchový peeling a peeling na ruce, na mě to bylo příliš jemné. Sprchový gel hezky voněl a  nevysušoval.
Isana Totes Meer Salz Olejový solný peeling
Příjemný poctivě olejový peeling s takovou zvláštní parfemací, která je jediným důvodem, že si produkt znovu pořizovat nebudu.

Balea Fairytale hlavice do holítka
Poslední ve starém balení, teď už se prodávají v papírové krabičce bez té plastové části. Opět v tomhle využívám Baleu jako levnou a funkční alternativu.

Svíčka z adventního kalendáře Merry Merry
Neměla žádnou parfemaci a bohužel mi shořel dříve knot než celý svíčka. 

Yankee Candle Home Inspiration Snow Frosted Pine
Unisexová a na jeden pokoj docela těžká vůně. Musela jsem si k ní hledat cestu, ale nakonec se mi jí vypálit podařilo. 
Poslední masku od Haničky z řady the MASK Dr. z Actionu jsem sundala z obličeje před malou chvílí, ostatně nemám jí poprvé a byla zase báječná. Slušné byly i esfolio masky, hlavně ta se sopečným popelem. Polštářky pod oči od Isany také nezklamaly a už vůbec ne maska na nohy od Baley, moje stálice. Spotřebovala jsem i sůl do koupele Kneipp od Eri - moc hezky voněla a zabarvila vodu i při větším množství vody. Peeling od Rituals ve vzorečku byl také super, zase si musím v příštím roce něco od této luxusnější aromaterapeutické značky pořídit. 
A borec na konec odličovací polštářky tentokrát samý ebelin. Dostupné a výborné.

Provázela i vás letošními Vánoci nějaká limitka? Dejte mi vědět do komentářů :)
Sabča


4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    já jsem měla hodně miniatur z adventního kalendáře Yves Rocher, kde byly i letošní limitky. Ty mě tedy nijak neokouzlily, ještěže jsem nešla do plného balení.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, znám jen odličovač od Isany (kdo ne, že?), zbytek vyzkoušený nemám.
    Doma mám něco z limitky YR - bylo to jako dárek k nákupu, tak uvidím, jaké to bude (myslím, že mám svíčku, mlhu, peeling a ještě něco - dorazilo mi to před Vánoci, tak jsem to ani pořádně neprohlídla).

    OdpovědětVymazat
  3. Cerave telové mlieko milujem, dá sa používať aj na pleť ako krém. Tým, že je bez parfumácie tak mi skutočne vyhovuje, mala som ho dvakrát a určite ho ešte chcem. Je pravda, že hlavne v lete. No a sérum Zinok a Niacinamid od The ordinary som mala ale vôbec nič závratné s mojou pleťou nerobil tak neviem. Asi u každého iný efekt.

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvých spotřebovanců jsem měla pouze levandulovou vodu od Purity Vision.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024