čtvrtek 27. ledna 2022

UNBOXING: Glanc box zima 2022

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, kde si rozbalíme můj první kosmetický balíček s překvapením. 

Glanc box mají na triku ti samí jako Brand box akorát nevychází každý měsíc. V plné ceně vyjde na 450 Kč, já na něj však získala slevový kód a měla ho tedy za 349 Kč. Jedná se o balíček obsahující kosmetiku a věci do domácnosti, který zaplatíme předem a přijde vám třeba jako mě až další měsíc. Já se vždycky tohoto bála, že dám raketu za něco, co ve finále nepoužiju, ale tři stovky  a pade i s poštou to už nezní tak zle. Pojďme se podívat, co jsem tam našla. 
Kosmetika
Tesori d´Oriente Ayurveda sprchový gel
Sprchový gel by měl obsahovat pomerančovník, patchouli a tóny citrusů. 250 ml tuba s poutkem pro zavěšení vyjde kolem 80 Kč a nevím zda celá, ale minimálně část značky je k sehnání například v dmku. Mě tahle vůně moc neoslovila tudíž gel poputuje do dárkové krabice.

Tesori d´Oriente White musk parfemovaná voda pro ženy 
Vůně poslední dobou neodhadnu hned ani já sama, takže mě vůbec nepřekvapuje, že mi tohle nesedlo- Má jít o kombinaci jasmínu, bílých květů a královské růže, no mě to smrdí jako repelent a když se to skoro úplně rozleží tak v tom cítím mýdlo. Běžně se toto balení 100 ml cení na 180 Kč. Opět rovnou směr dárková krabice. 

Ziaja Čístící pěna na obličej pro suchou a citlivou pokožku
V prosinci jsem přesedlala na gely díky novému sonickému kartáčku, ale pěny Ziaja jsem měla v plánu někdy vyzkoušet, proto mám radost, že jsem jí tu našla. Ziaja je cenově dostupná polská přírodní kosmetika a jejich pěny stojí okolo 139 Kč.

Dermacol Black Swan řasenka
O této novince jsem neměla dosud ani tušení. Faktem je, že já řasenky docela vypouštím, málokdy zkouším nějakou novou, sázím na ověřené klasiky. Tahle by měla dodávat objem a prodlužovat, no já budu spokojená i s tím objemem. Opět si dovolím uvést cenu, v tomto případě 199 Kč.

Garnier Vyplňující textilní maska na rty 
Nová textilní maska z řad mého oblíbeného Garnieru je tentokrát na rty. Zima mi přijde jako ideální, kdy tenhle produkt vykopnout, přeci jen v zimě rty trpí nejvíc a na testování tohoto se hodně těším. Běžně stojí 59,90 což mi přijde za masku jenom na pusu trochu vyšší a nedokážu si představit, že bych pro takovou záležitost zašla do drogerie, když existuje Carmex a další balzámy na rty. Ale tak třeba mě to přesvědčí.
Úklidové prostředky / Domácnost
Obdobné zastoupení zde má i část pro úklid, praní ve zkratce domácnost. Dle letáku jsem tu měla mít zkušební balení Lenor kapslí v parfemaci Gold Orchid, no při zjištění, že v tom jsou tři kapsle jsem ráda za to, co mám já.

Sidolux Baltic Amber univerzální čistič
Tohle je právě produkt, který já mám místo kapslí na praní, jedná se o přípravek, který při smíchaní s vodou lze používat na různé povrchy, my využíváme na vytírání. V obchodech stojí od 40 do 60 Kč a jedná se tedy o plné balení.

Lenor Unstoppables parfemované perly s vůni Ariel
Nějak jsem vždy měla zafixované, že Ariel a Lenor spolu vůbec nemají, co dočinění. Tímhle se asi potvrzuje, že jsem se mýlila. Od Lenoru jsem měla tyto perličky jenom jednou a nebýt ceny i bych si je občas koupila. V boxu jsem našla 140g balení na internetu je dohledatelné za 60 Kč.

Savo Dezinfekční sprej Svěží vánek
Další plné balení je dezinfekce ve spreji na povrchy, ale i textílie. Moc nevím na co přesně to využiju, nikdy jsem obdobný tip produktu doma neměla, dezinfekce používám akorát tak na ruce. Opět jsem koukala a 60 Kč stojí i tato záležitost.

Savo BotaniTech univerzální dezifekce
Cestovní balení už pro mě bude zřejmě praktičtější. Tato dezinfekce je na úkony jako desinfekce nákupních košíků, volantů, telefonu a podobně. V autě mám teď rozdělanou tak možná potom. Zde se pohybujeme na 75 korunách za 60 ml sprej. 

Na závěr pak tři vzorečky masky Syoss Repair Boost, časopis Topclass a průvodní leták s obsaženými produkty. Celkově bych box zhodnotila jako výhodný, oproti své plné ceně má +- dvojnásobnou hodnotu. Je dost možné, že půjdu i do dalších až budou nějaké k předplacení.

Co vy tyhle "boxíky s překvapením"? Zkoušeli jste nějaké? Jaký je váš nejoblíbenější? Dejte mi vědět do komentářů.

Sabča



13 komentářů:

  1. Osobně jsem tyhle balíčky všeho možného nikdy nemusela a ani jsem si žádný nikdy nepořídila. Jednu dobu to bylo strašným hitem, ale mě přesně přijde, že vyhodím peníze za produkty, který bych si sama ani nepořídila a využiji je jenom proto, že jsem si to holt objednala no. :D Popravdě ani v tomhle balíčku mě nic nezaujalo, ale když už sleva, tak se to aspoň využije. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. To chápu, mám to obdobně. Nicméně tady jsem si právě nechala většinu produktů a co nevyužiju já využije mamka - ona uklízí pořád :-D

      Vymazat
  2. Tak to je super box. A co ten lenor, voní to? Já používám tekutý a zlatý... ráda bych nějaký jiný, ale jelikož nemám čich, tak neriskuji nějaký jiný kupovat :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. Hele ještě jsem ho nerozdělala, máme teď na pračce asi 4 aviváže, takže nejdřív budu dodělávat ty. Hádám, že to bude vonět jako klasický Ariel, takže mi to nějak rodidla netrhá :-D Já jinak používám Lenor zlatý nebo modrý :-)

      Vymazat
  3. Já tyhle boxíky s překvapením mám moc ráda, bojím se, ale abych tomu úplně nepropadla, takže si kupuju jen DM box, který mám moc ráda a vždycky doufám, že na mě v obchodě zbyde :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jo to chápu, přeci jen jich je na trhu tolik druhů. Pro mě je tohle asi nejjednoduší způsob pořízení nějakého, do dmka jezdím třeba 2x měsíčně a je u nás právě dost vytížené okolními vesnicemi a městečky, máme tu jedno na radius nějakých 25 kilometrů.

      Vymazat
  4. Zajímá mě, co na tu Ziaja pěnu řekneš, taky ji plánuju vyzkoušet, ale zatím se držím zpátky, přijde mi že mi čistící pěny hodně vysušují tvář, tak z nich mám trochu obavy. Ale když je přímo pro suchou tvář, možná by nemusela... a tyjo, textilní maska na rty, tak to jsem ještě neviděla :D

    Moc pěkný box, já teda na nákup takových boxů nejsem, je mi jasný že bych většinu z toho nevyužila a raději si výrobky vyberu sama. Ale hrozně mě baví sledovat videa a číst články, kde lidi rozbalují ty mystery boxy, prožívám to společně s nimi a to mi stačí :D

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hele já jela pěny na obličej prakticky celý minulý rok od ledna do prosince a nemůžu říct ani slov proti nim. Já vysušování neřeším, přeci jen pak dávám sérum a krém, tak se to docela rychle zase vyrovná a čistící produkt máme oproti tomu na obličeji minutu. Ale z těch méně vysušujících mě napadá Vichy a nebo překvapivě klasická levná modrá Balea.

      Já to měla dost podobně, ale právě za těch 350 toho nikdy nekoupíš tolik, co tady dostaneš.

      Vymazat
  5. Já mám na boxech ráda hlavně to překvapení, ale boxy s kosmetikou a drogérií vycházejí hodně dobře i cenově (většinou hodnota fakt bývá kolem dvojnasobku), líp než boxy s jídlem. Takže si je objednávám pravidelně (ostatně já mám objednané i boxy s jídlem, protože prostě to překvapení, že...). A baví mne na i to, že vyzkouším produkty, které bych si sama nekoupila (že mi bude "chutnat" zubní pasta s kokosem mi fakt nikdy nenapadlo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, jo já si přišla trochu jako na Vánoce, když jsem to vybalovala, sama bych se k většině produktů asi nedostala. Hlavně ty perličky to já vůbec nekupuju, oproti aviváži to vychází cenově na nesmysl a na oblečení je to alespoň pro mě příliš. Takže já perličky budu mít asi na cejchy neboli povlečení, ručníky, utěrky a tak. Pastu s kokosem jsem zkoušela a nic pro mě, ale moc se mi líbí ty černé s uhlím :-D

      Měj se hezky!

      Vymazat
  6. Super balíček, něco bych určitě využila. Ale asi bych za něj nedala 450 Kč, když by se mi třeba většina věcí nemusela hodit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, děkuju za komentář. Za mě se ten risk vyplatil, zase na druhou stranu, co si dneska člověk za 400 Kč v drogerii koupí. Ale chápu tě :-)

      Vymazat
  7. Milá Sabi, tak Sidolux a čistící pěna mne nejvíce zaujaly. Já si pořád myslím, že takovou řasenku již Dermacol měl, nebo velmi, velmi podobnou a nebyla nic moc. Krásný večer přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat