čtvrtek 7. října 2021

TRESemmé Botanique Hemp+Hydration | Recenze

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Mezi souhrnné články jsem se rozhodla zahrnout i pár recenzí na momentálně používané produkty. Dnes to bude řada na vlasy od původně americké značky vzdávající názvem hold Edně L. Emme tedy TRESemmé. Původně se skutečně jednalo o kadeřnickou značku, kterou v roce 2010 koupil kosmetický gigant Unilever. Značka se specializuje hlavně na vlasy tepelně pokšozené fénováním, kulmováním a žehlením. V minulosti značka získala několik ocenění v Cosmopolitanu, Elle nebo také Allure. Žádnou další však po skandálu, kdy v roce 2020 vypustily neúmyslně rasistickou reklamu v rámci Jihoafrického trhu. Konkrétně já jsem se o značce informovala až bezprostředně před psaním článku. Zajímalo by vás takové malé shrnutí o mnou nově použitých značkách?  

Vybrala jsem si hloubkově hydratační řadu s konopným olejem a květy ibišku. Ibišek se obecně používá proti šedivění, vypadávání vlasů a navrácení lesku a zdraví. Řada by neměla obsahovat parabeny a barviva, co ovšem obsahuje jeden z nejškodlivějších běžně užívaných silikonů - Dimethicone. Tento silikon je nerozpustný ve vodě a tak se může na povrchu vlasů hromadit a později tak způsobovat jejich dehydrataci. Krom této informace je zajímavá určitě i ta, že je stěží kompatibilní s rostlinnými oleji. Rozhodně je tedy doporučeno vlasy po používání produktů se silikony občas ošetřit solným či jiným peelingem pro zbavení nánosů silikonů. 

Vůně rozhodně konopí ani zdaleka nepřipomíná, takže pokud vám obyčejně konopné šampony smrdí, tak tento nebude. Produkty mají mléčnou konzistenci a oba jsou v balení s praktickým uzávěrem. Velikostně se jedná o 400 ml, což mě při střídání s další vlasovou řadou vydrží nějaké dva měsíce. Vlasy se mi potom mastí trochu víc, ale já je stejně tak jako tak musím mít obden a to i za použití suchého šamponu. Takže to úplně neposoudím, každopádně na to, že se má jednat i hydratační řadu, tak za mě nevysušovala, ale ani nijak výrazně nehydratovala. Takový průměr nenadchne neurazí. Znovu už ani jeden z produktů nepotřebuju. Hodnotila bych asi 5/10.


2 komentáře:

  1. Tuhle značku ještě vyzkoušenou nemám a díky info o silikonech mne popravdě ani tak moc neláká. Díky za recenzi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já jsem měla ten šampon a přišel i docela průměrný. Nijak mi neublížil, ale ani mě nenadchnul a nemám pocit, že bych ho potřebovala znovu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat