neděle 26. března 2017

Běsnění | Anita Grace Howardová | knižní recenze

Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, samé kecy jak nebudu jen knižní a už je to tu zas 😂😂😂. Další knižní článek, ale znáte to, když to nejméně čekáte, tak Vás to čtení zase chytne, akorát si už týden slibuji, že začnu číst Dekameron a ještě jsem ho neotevřela. Už aby bylo teplíčko a sluníčko. 🌞


Anotace
Soubor povídek z alenkovského světa Šepotání

Alyssa Gardnerová prošla králičí dírou a rozhodla o svém osudu. Přežila bitvu o Říši Divů i bitvu o své srdce. V tomto povídkovém souboru se můžete společně s ní a její rodinou vrátit do Říše Divů. Zároveň si můžete přečíst i několik vymazaných scén z předešlých knih!
Například povídce s názvem Šest nemožných věcí Alyssa vzpomíná na nejvzácnější okamžiky jejího života před tím, než přišlo Zrcadlení a na to, jak velkou roli hrají kouzla ve štěstí těch, které miluje. Alyssina matka pak v povídce Kluk v pavučině nostalgicky vypráví o svém čase, který strávila v Říši Divů, a zachraňovala muže, který se pak stal jejím manželem. A Morfeus se v povídce Můra v zrcadle pátrá v Zachových vzpomínkách na Šepotání.


Můj názor: Kluk v pavučině - první povídka mi přijde taková, že Vám nic nedá, ale ani nic nevezme, je taková bezvýznamná a podle mě zcela postradatelná a to zabírá nějakých 60 stran 😩
Můra v zrcadle  - na rozdíl od první povídka tato je mnohem zajímavější, vzhledem k tomu, že ukazuje, že i nezkrotný a nevyzpytatelný Morfeus má city, skvělou taktiku, takovou tu špetku zajímavosti kvůli svému původu a vzhledu a že ta Alyssa se zatraceně má, když má je oba. Podle mě by mohla být napsána i celá jedna kniha z pohledu  Morfea, zaujal mě. Uznávám, že autorka umí skvěle vykreslovat charaktery.
Šest nemožných věcí- poslední povídka byla asi nejlepší, ale také nejdelší. Dozvídáme se tu, jak to s Alyssou vlastně bylo když začala stárnout, když Zach zemřel a tak. Možná o to dojemnější to je, teda já u toho bulela. To, jak se Alyssa celou tu sérii vyvíjí je neuvěřitelný. Myslím si, že Anita by neměla skončit jen u této série, protože psát vážně umí a byla by hrozná škoda toho nevyužít. Ještě nikdy mě tak nedojalo, že série končí jako právě v tomto případě.
Bohužel, ale musím říct, že mě knížka nedostala natolik, nebyla tak dobrá jako předešlé a dle toho musí i dostat hodnocení

🌟🌟🌟 z 5 
S láskou Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat