středa 10. dubna 2024

OGX Keratin Oil proti lámání vlasům | šampon a kondicionér

 Ahoj, zase se společně podíváme na nějakou novou vlasovku, tentokrát na OGX řadu proti lámání vlasů, kterou jsem dostala od mé kamarádky Monty, nicméně ji běžně sežnete například v drogeriích dm. Jednu dobu to byl hrozný hit.

Značka je známá pro svoje hodně výrazné a popravdě poměrně prostorově náročné balení. No je fakt, že si je pak s nikým jiným nespletete. Také jsem tuto dříve populární značku chtěla vyzkoušet, a tak jsem o ní napsala Ježíškovi. Šampon i kondicionér jsou poměrně hutnější a není jich potřeba úplně tolik jako běžně čili vám balení déle vydrží. Zatím jdou oba produkty ven bez problémů a krásně voní po obsaženém arganovém oleji, který tu sekunduje hydrolizovanému keratinu. Na to, že oboje obsahuje poměrně hydratační složky mi přijde, že to příliš nevyživuje, sice to vlasy ani nezatíží, ale bez použití olejíčku na vlasy je pak nemám šanci rozčesat. Ani žádné jiné schopnosti jsem nevypozorovala, umyje a nepoškrábe. Z dražší drogerie bych vám doporučila spíš Lee Stafforda než OGX. 

Znáte značku? Zaznamenali jste ji? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


4 komentáře:

  1. Sú známe hej, neskúšala som ich ešte, ale asi ani nemusím ako tak čítam.

    OdpovědětVymazat
  2. Já značku neznám a asi zrovna tyhle produkty ani nepoznám. Jednak recenze nepůsobí zrovna lákavě a jednak mne lámání vlasů netrápí (mně padají rovnou celé :()

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já právě mám problém s tím, že se mi vlas v určité délce zlomí a pak dál neroste, ne že bych si však řadu pořizovala primárně pro její určení. Popravdě se už těším až oba produkty dodělám :D

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    značku znám z obchodu, ale nikdy jsem ji nezkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat