čtvrtek 18. dubna 2024

Aktuálně používaná dekorativka: L’Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear | Trend it up transparentní pudr

 Ahoj, vítám vás u dalšího výběru z mé aktuálně používané dekorativní kosmetiky. Dneska tu budeme mít pouze produkty z kategorie pleť, ještě aktuálně používám dva makeupy, ale tento asi nejčastěji. 


L’Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear

Tenhle make-up se ke mně dostal od Haničky, protože na ní byl příliš tmavý. To na mě naštěstí není, a tak jsem mohla snad poprvé vyzkoušet nějaký makeup od značky Loreál. V drogerii se určitě řadí mezi ty dražší značky, tento konkrétní seženete online kolem tří stovek a to už vlastně není tak zlé. Jedná se o dlouhotrvající produkt pro všechny typy pleti s nekomedogenním složením, vitaminem C a SPFkem. Má opravdu velmi služné vyšší krytí a krásně se s ním na pleti pracuje. Přestože skvěle kryje mi nepřijde, že by na pleti nějak vyloženě seděl nebo dělal nevzhledné mapy. Během pracovní doby si též stojí velmi dobře, chtělo by to teda během dne jednou dvakrát přepudrovat, ale není to nijak dramatické. Nemusím s ním sahat tolik ani po korektoru, vypadá prostě skvěle. Jedna pumpička je tak akorát na celý obličej a balení vypadá hezky bytelně. Mám daleko radši tyto pumpičkové provedení než moderní kapátkové. Určitě si dokážu představit, že bych si sama pořídila další balení. 

Trend it up transparentní pudr 

Na rychlo jsem vybrala v drogerii transparentní pudr, zkrátka už jsem doma žádný neměla a neměla jsem čas se prdět s odstíny. Vyšel na nějakých 80 nebo 90 Kč a má klasické balení z takového toho levného plastu jako to mývá třeba essence nebo Catrice. Obávám se tedy, že balení zcela určitě nevydrží než ho celý spotřebuju. Pudr je strašně křídový a přijde mi, že se na štětec i na pleť chytá docela blbě. Tím pádem ani tolik neubývá jako ty lepší a jemnější pudry, takže se ho jen tak nezbavím. No jedno vím docela jistě, znovu už si ho nepořídím. 

Dneska to tu máme hezky 50:50 jeden oblíbenec a jeden propadák. Preferujete makeupy s vyšším krytím nebo raději nižší krytí a spíše pečující složení? Ač dneska už samozřejmě existují i kombinace :) 

Sabča

4 komentáře:

  1. Sabčo, já se musím přiznat, že make-up používám velmi zřídka (musím se podívat na ten, co tu mám, jestli už není zralý na likvidaci ;-)) a pudr jsem ani nikdy neměla. Já toho z dekorativky používám hodně málo... Z té pleťovky vlastně hlavně korekční tužku

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, tento make-up je chválený pro svou slušnou krycí schopnost, přiznám se, že na zimu jsem nad ním uvažovala. ☺♥ Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja make-up neviem používať, aj keď by som sa to chcela naučiť. Možno niekedy použijem aj tento :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já momentálně používám jen BB krém od Misshy a jsem s ním moc spokojená. Na mě ten makeup byl tmavý a moc výrazný. Já mám raději přirozenější vzhled. Co se týče pudru, vytáhla jsem zrovna sypký od značky Bessie London a je takový průměrný.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat