středa 7. února 2024

Beauty of Joseon Dynasty krém | Garnier Hyaluronic Aloe sérum | Recenze

 Ahoj, vítám vás u další skincare recenze, dneska tu budu mít sérum a krém. 

Beauty of Joseon Dynasty krém
Tenhle krém v 50 ml stojí okolo 500-700 Kč, takže jsem chvíli přemýšlela zda si ho koupit, protože co když mi nebude sedět. Zaujal mě hlavně kvůli svému složení, kde najdete ženšen, squalane, niacinamid, extrakt z medu, ceramid MD, 3 typy kyseliny hyaluronové a vodu z rýžových otrub. Jednoduché skleněné balení z mléčného skla opatřené bílým víčkem s vnitřním víčkem, které uchová produkt zaručeně v bezpečí i při cestování. V balení je i špachtlička na nabírání krému, opravdu si přijdete jako když si kupujete nějaký high end produkt. Nejen, že se skvěle vstřebává, neucpává póry a nemá žádnou zbytečnou parfemaci - on úplně božsky hydratuje. Já vždycky v zimě trpěla na takové suché místa především na čela a na nose a letos je díky tomuhle vůbec nemám, ani stopy. Krému navíc stačí poměrně málo a na zimu pokud máte narušenou kožní bariéru, smíšenou pleť tak stojí za všechny prachy doslova.

Garnier Hyaluronic Aloe Replumping Serum 
Tohle už bohužel taková pecka není. Sérum s kyselinou hyaluronovou, glycerinem a aloe vera, to jsou všechno poměrně cenově dostupné složky. Sérum ovšem stojí srovnatelně jako The Ordinary nebo The Inkey List a ani se mu neblíží. Na první dobrou vás praští do nosu úplně přepálená parfemace, která mě osobně dráždí. Konzistence je spíše gelová a tu já taky nemusím a navíc mi to vždycky hnedka vyhází nějaký pupínky a vyrážky, takže já to zkrátka nemohu používat. Nebudu se pokoušet to spotřebovat, budu ho rozhodně posouvat dál. 
Za mě se tedy objednávka na Korejské kráse dokonale vyplatila, protože ze tří velkých produktů a dvou masek mi zatím sedly všechny tři velké produkty a rozhodně budeme letos korejskou skincare zkoumat o něco víc. Garnier séra mě tímto nezdarem rozhodně odradily, dalším důvodem je i to, že doma dvě séra od Ježíška teď mám. 

Na co v zimě v rámci skincare nedáte dopustit vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


7 komentářů:

  1. Sabi ten krém musí byť úžasný, nevonia a hydratuje. Mám z tejto značky teraz sérum a tiež je úžasné takže zdá sa, že je to skutočne kvalita ukrytá v každom produkte. Díky za tip, už ho mám medzi svojimi tipmi do budúcna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já zatím neměla žádný produkt, s kterým bych od Beauty of Joseon nebyla spokojená. Za mě super značka a určitě se k ní budu vracet.

      Vymazat
  2. Já mám aktuálně sérum od YR (nenadchlo, ale není to propadák), denní krém Astrid Rosé 55+ (ten je moc fajn) a noční krém od Neutrogeny s retinolem (ten je taky docela prima)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani s jedním produktem nemám zkušenost. Aktuálně používám pleťovku od Astrid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, Astrid není vůbec špatný. Já kdysi milovala jejich micelární vody, ještě když měly jiné balení a také jejich odličovací olej.

      Vymazat
  4. Krém vypadá velmi zajímavě, dle tvé dokonalé recenze. Garnier séra neznám, nyní mám Mixu a Loreal. Super článek, těším se na další korejskou kosmetiku. Prima večer. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024