neděle 20. března 2022

Sabča zkoušela: Nature Box Almond pro objem vlasů

 Ahoj všichni, vítám vás u další recenze na vlasovou kosmetiku, opět to bude duo šamponu a kondicionéru. Zase jsem chtěla vyzkoušet něco nového a sáhla jsem po údajně přírodnější značce bez silikonů a parabenů - Nature Box. Kdysi už jsem od nich měla tělový krém z řady s meruňkovým olejem a ten byl moc fajn i to hezky vonělo jako meruňkový jogurt. Dnes se podíváme na řadu s mandlovým olejem, ta slibuje objem a hustotu vlasů. 

Oba produkty mají takovou velmi jemnou nevýraznou parfemaci a jsou v průhledných lahvičkách s odklápěcím víčkem po 385 ml. Šampon je čirý a takový hustší, rozhodně si žádá přidat trochu vody, aby dokázal napěnit dle mých představ. Vlasy umyje až do takové té vrzavé čistoty, kdy nadchází potřeba výživy. Kondicionér je naopak mléčný, z lahvičky se mu moc nechce, já s tím musela hrkat už od začátku, aby to vyteklo. Víc mi však vadilo, že kondicionér vlasům nedodá potřebnou výživu. Doplňuju celou řadu o masku od Ziajy a ještě olejíček. Za mě i s tímhle rozpočtem koupíte lepší věci např. od Herbal Essences arganová řada, tu si musím zase někdy koupit. Tohle za mě bylo na úrovni jakéhokoliv šamponu od Balea, ten by však stál dvacku a ještě by minimálně voněl mnohem lépe. Možná do budoucna zkusím od téhle značky jiný typ produktu, ale toto mě nepřesvědčilo a určitě si to nekoupím. Hodnotím 6/10

Co vy a přírodnější značky vlasové kosmetiky? Uspěla u Vás nějaká? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

8 komentářů:

  1. Já používám hodně šampony i kondicionery od YR a jsem s nimi celkem spokojená. Kondicionérů mám větší spotřebu, tak ty kupuju víc i od jiných značek, obvykle sahám po řetězcových brandech (Balea, Cien...) a tam je to tak půl na půl - někdy dobrý, někdy horší...
    Od Nature Box jsem ještě nic neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni,
      děkuju za komentář. Já poslední dobou hledám, co by mi sedlo a nějak je všechno maximálně průměrný a neláká mě to kupovat znovu. Yves Rocher krátkodobě fajn, ale pak mi to vadí na pokožku hlavy. Docela taky zvažuju zase zkusit něco levnějšího třeba právě od té Baley. No mě ten Nature Box úplně pustil, znám daleko lepší přírodní/přírodnější značky.

      Vymazat
  2. Mně od Nature Boxu docela voněl ten červený s granátovým jablkem a olivový mě neoslovil vůbec. Taky už ani jeden nekoupím, maximálně bych ještě zkusila dát šanci tomu žlutému s arganovým olejem. Snažím se kupovat přírodnější produkty a stále hledám zkouším nové. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vůbec vůněmi neznám s výjimkou této a meruňkové řady, celkově na to kolik to stojí za mě produkty průměr a i Alverde má šampony podobné za poloviční cenu. Mně se zatím přírodnější cesta vůbec neosvědčila, mám hodně citlivou pokožku....Děkuji za komentář a měj se fajn :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, zajímavá recenze - zkušenost. Mě nějak tato značka nechává spíš netečnou. Ale chci si objednat od Avonu dětské - mangové rozčesávadlo vlásků, na tvé doporučení. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já už do dalších jejich produktů rozhodně nejdu, kvalitou je to podobný jako třeba Alverde, jenže Alverde stojí půlku a sedí mi teda víc. Úspěšný start do nového týdne Eri :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    celkem mi sedlo Alverde a měla jsem vždy ráda Lush (šampuky i jejich šampon v kelímku). Nature Box je za mě hodně průměrná značka, nijak mě neuchvátila.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, já od Alverde dřív mohla kofeinový i proti lupů, teď mi mají taky sklony dost vysušovat. Lush mě vždycky lákal měla jsemm pár pěn, bomb a jednu masku. Teďka docela běželo to, že je to přeparfemovaný a že ty lidi, co to vyrábí z toho mají zdravotní problémy, tak moc nevím jak s tím naložit. Souhlasím Nature box je prostě totální průměr...

      Vymazat