čtvrtek 7. června 2018

WRAP UP za Květen 2k18 | Přečteno za Květen

Ahoj všichni, měsíc se s měsícem sešel (zase to sakra rychle všechno utíká) a já jsem tady s tím kolik jsem toho teda vlastně přečetla a že toho díky povinné četbě nebylo málo. Dost možná tu bude samá povinná četba, tak se předem omlouvám.


Ano, je to vše povinná četba, jak jinak. Nejvíc mě bavila Cesta, protože Romea a Julii tak nějak znám, ačkoliv to též není špatné dílko. Božena Němcová je taková, jak kdy.... Jako člověka jí mám ráda, Divou Báru totálně žeru, ale třeba Babička mě zatím i přes překrásný námět nechytla, obojí jsem četla i viděla ve filmové verzi. Rozečetla jsem a nedočetla Bylo nás pět a Povídky malostranské, ale nedočetla jsem je. Nechápu, jak jsem je na základce mohla číst.
Zrovna tyhle tři kousky, co jsem přečetla můžu díkybohu doporučit a dám si je na maturitní seznam.

Počet přečtených stránek: 420
Počet přečtených knih: 3
Počet pořízených knih: 1 (Smrtka)
Povinná četba: 10/10 splněno

A co jste přečetli za květen vy ? 
S láskou,
Sabbi





Žádné komentáře:

Okomentovat