čtvrtek 29. března 2018

Oblíbenci za Březen 2018

Ahoj všichni, čas prchá, jak splašená mrcha (Zdeněk Pohlreich, Ano, šéfe) a březen už se s námi loučí. Tenhle rok hrozně rychle utíká, nikdy mi to tak nepřišlo, asi stárnu. Každopádně s novým měsícem jsou tu i oblíbenci za ten starý.
Tenhle měsíc si všechno píšu, nejen protože čas tak rychle utíká, ale protože jsem objevila tenhle krásný sešit a ejhle už mi skoro dochází. Sehnala jsem ho u Vietnamců, nicméně je to autorský sešit Lucie Ernestové, na internetu to najdete i pod Duhovou kočkou, každopádně mají různé velikosti a motivy a já i moje peněženka máme obavu, že nějaké mé vnitřní já chce další ( a ještě další a pro jistotu ještě jeden).

Zase jsem po určité pauze začala pálit svíčky a to tuhle od Heart & Home, kterou seženete na e-shopu Albi. Ještě víc snad miluju ty jejich vosky do aromalamp, které máme hned tři. Hezky plynuje hoří a dělá se tam takové to "jezírko".

Dokonce jsem tenhle měsíc i propadla trendu rozjasňovačů, tenhle konkrétně je od značky moje a je hodně přirovnávaný k jednomu od The Balm. Každopádně mě vyhovuje a používám ho každý den, ačkoliv balení už to má tak nějak za sebou.

Protože mi odešly mé tekuté linky, tak jsem si v drogerii do košíku přihodila jiné, tentokrát od Catrice Calligraph ultra slim eyeliner pen a jsou boží, krásně drží. Měla jsem je, když jsme byli na otočku do Polska a ani se nehnuly, doufám, že jim to vydrží... Asi si odvyknu i od tužky, protože tohle už nemusím vyplňovat černým stínem a ta manipulace, no senzační, jen aby rychle nevyschly.
Další věcí, co totálně miluju jsou basic trička z New Yorkeru 90 Kč/ks. Sedí mi střihem, protože jsou takový delší než ty všechny jiný a já jsem čahoun, takže mi alespoň neluftují ledviny, což když trpíte na záněty, močáky a tyhle věci je celkem fajn. Zatím se mi ani nijak extra nesepraly a rozhodně mám v plánu pořídit si i další barvy.
Jelikož jsem byla teďka hodně nemocná, tak moje držtička mi to oplatila krásnou měsíční krajinou, tudíž jsem okamžitě naklusala do dmka, děkuju paní prodavačce, že se mě nelekla a na doporučení jsem si koupila čistící vodu od Aknelotu za sedm pětek a není to vůbec marný, čistí to moc hezky,akorát počítejte s tím, že to vytáhne i tu špínu, co se schovává. Momentálně vypadám, jak kdybych se pokoušela o parodii těch indických teček uprostřed čela, ale víte, co ? To není tečka, to je můj novej kámoš.

Já a pleťové krémy ? To nikdy nebyl moc vřelý vztah, nicméně zjistila jsem, že problematickou pleť je nejlepší mimo jiné hydratovat, hydratovat a ano ještě jednou hydratovat. Tohle je nejnovější řada Nivei, mimochodem všude na sociálních sítích teď propagovaná a následně zdražená. Konkrétně toto je Urban Defence denní krém, teda já se s ním mažu ve dne v noci a v pohodě.
Co se seriálů týče začala jsem koukat hned na dva. Prvním z nich byly 2 Socky. Ten humor mi přijde prostě boží, navíc epizoda kolem 20 minut ? To je geniální, můžu se tím odměňovat za učení nebo domácí práce. Hlavně mě to vždycky totálně dostane, i když mi není zrovna veselo, dobře.... Dvě hlavní hrdinky, jedna dřív zazobaná Caroline, která si nyní zvyká na život obyčejné servírky a pak ostřílená Max, právě s tím totálně božím humorem. 

Caroline: Musím s tebou o něčem mluvit.
Max: O moje pití jít nemůže, nemám prachy na to, abych byla opravdový alkoholik.

(Max si utahuje z Caroline a její motivační tabule, která je podle ní nesmysl.)
Caroline: Dělám motivační tabule už léta a vždycky jsem dosáhla svých cílů.
Max: Myslíš, že to bylo tím a ne miliardami tvého otce?

Druhým je Mladí a Hladoví, trochu uťáplý seriál, dobře trochu hodně, ale zatím jsem tak v polovině první série. Epizody taky kolem dvaceti minut a zase ty rozdíly bohatí vs. chudí a takovej ten humor, ačkoliv ve 2 Sockách je humor mnohem lepší, tak to není úplná bída.

Sofia: Musíš být sebejistá. Jako já v práci. Když se vypořádávám s partnery, nerozmýšlím nad tím dvakrát. Nakráčím si to přímo na schůzi. Podívám se jim přímo do očí a řeknu: "Tady je vaše káva". A nikdo mi nemusí říkat, jak to chtějí. Ne! Gary chce smetanu, Shirley chce cukr a... Bob mi chce zírat na prsa.

Na Instagramu mě nejvíc inspirovaly tyhle tři profily a rozhodně Vám doporučuju se na ně mrknout.
@protivnysprostyhrnky Projekt s totálně božím humorem a senzačním nápadem, mám pocit, že potřebuju asi tak všechno. Hlavně "grammar nazi" !!! 
@everreads Tak takhle promakaný bookstagram na české scéně ? Wow,asi mi ukápla slina do klávesnice...
@holkazmoravy Nejvíc jara na Instagramu, krásná usměvavá bytost, dva chlupáči a knížky. Tohle Vás vyloženě dobije energií.

A oblíbená písnička byla jednoznačně....Klingande a jejich Pumped up



To už by bylo za březen všechno a u oblíbenců se vidíme zase za měsíc...
S láskou,
Sabbi






Žádné komentáře:

Okomentovat