úterý 26. prosince 2017

Ovšem | Karel Kovář | knihodojmy

Ahoj všichni, včera jsem tuhle knížku dostala a dneska po obědě s přestávkami četla, ať už za křiku party malých dětí na povánočním rodinném obědě a je mi krásně, směju se nahlas knížce a občas se po mě i někdo pootočí. A teď tu poslouchám Kovyho českou verzi Despacita, Mešťáka... a píšu tohle s rozdílem pár hodin.
AnotaceZe života za kamerou. Bez filtrů. Bez scénáře. O všem. Ve sbírce osobních příběhů, básní a fotek sdílí Karel Kovář cestu obyčejného kluka z malého města, jehož život se během pár let otočil doslova vzhůru nohama. Od téměř idilyckého dětství, přes komplikované dospívání a tragikomické vztahy, až po budování kariéry na YouTube a smíření se se svou identitou. O stránce života, která byla důsledně skryta. O rodině a snaze zůstat sám sebou. O slzách smutku, štěstí a hlavně smíchu, protože toho není nikdy dost... Jednoduše o všem! 

Moje dojmy: Sice jsem tuhle knížku měla trochu jako jednohubku, ale už teď vím, že se k ní budu dost často vracet, protože je to přesně ta kniha, která má co nabídnout. (Ano Sabino, tvoje slovní zásoba, no vážně, zatleskej si). No, teda na první knihu, mohu říct snad jen klobouk dolů a těším se na další. Ve spoustě věcech jsem se našla a možná zase budu na chvíli myslet pozitivně. Takže napíšu tomu pánovi o doučování z matematiky a budu se snažit vážně snažit a když tu čtvrtletku napíšu 16. 1. alespoň na čtyřku, tak si vyhradím nějaký den na to, abych si šla sednout někam na něco dobrého, protože to obvykle nedělám a ten penzion s kavárničkou v přízemí, kde dělají i brunche a je tam sakra vidět ze školní posilovny, proč néé ? Ach jo, mám hlad a moje nebudu jíst nezdravě mi díky krabici cukroví od babičky vážně nevydrží, ale zároveň z toho má nějaké mé nenažrané já strašnou radost. Ať už je tohle první kniha nebo ne, tak Karel má rozhodně co říct a nehraje si na nějakou tu vyumělkovanou dokonalost, podává věci, tak jak jsou, jako jeden z mála vlivných YouTuberů si díkybohu uvědomuje svůj vliv. Každopádně čestné místo mezi knihami, které čtu víckrát a ne jen jednou jako většinu.
Tohle si zaslouží 5 hvězdiček z 5 !!!
S láskou,
Sabbi



Žádné komentáře:

Okomentovat

Rossmann haul