středa 26. července 2017

Výkřiky z duše | 5 věcí, které chci stihnout do svých 25

Ahoj všichni, potřebuju se zase někde vypsat.... Vlastně znáte to, ne ? Nebo taky ne...Ale to je jedno.
Přijde mi, že si potřebuju nějak tak uspořádat myšlenky, jo fajn veřejně ? Ale proč vlastně ne, že jo 😂.  Vlastně nevím, co čekám od toho, že tohle napíšu (možná, že se mi v něčem nějak uleví, těžko říct).
1) Odstěhovat se od rodičů
Nevím proč, ale já vždycky byla ten typ člověka, co chce být hrozně samostatný a nezávislý. No, vlastně taky jsem paličatá jako mezek. Říkám si, ale takový to: Někde si najdu malej byt a tam si budu jen tak žít. Ani se nějak nebojím toho, že bych někde byla sama, spíš naopak....vyhovovalo by mi to. Nemuset s nikým řešit jestli ta seď bude sakra bílá s krémovým proužkem nebo sakra se smetanovým, že jo ? 😂😂😂
2) Procestovat alespoň 4 země, ve kterých jsem ještě nebyla
No, momentálně moje goals jsou Maďarsko- Budapešť, Německo- Berlín, Francie- Paříž, Skotsko a taky Nizozemí- Amsterdam. Ano, Evropa.....Nevím, mě třeba Asie nepřijde vůbec jakože lákavá, celkem vzato Evropu bych ráda projela z tak 80% určitě.
3) Dodělat si kurzy na počítačovou grafiku
Popravdě původně jsem chtěla na střední na grafiku, ale moje srabácké já, co neumí kreslit řeklo, že grafik by měl umět kreslit, že jo...... A tak se kreativní člověk vrhnul do ekonomiky, obchodu a těhle věcí a bože, co jsem si to provedla
4) Alespoň se pokusit napsat knížku, protože prý mám o čem
Už jsem se snažila, ale vždycky napíšu jednu kapitolu a šmitec, prostě mě víc nenapadá, ale možná do budoucna zkusím povídky, těžko říct, ale kdo by sakra nechtěl mít vlastní knihu, že ?
5) Naučit se chodit na podpatkách
Jako na těch opravdovejch jehlovejch, ne na těch macatejch imitacích pro telata mě. To jsou prostě problémy lidí, co mají skoro metr osmdesát a lodičky 36, maximálně 37. ( jinak tenisky jak kdy, někdy i 38)

Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat