středa 21. června 2017

Koruna | Kiera Cassová | knižní recenze

Ahoj všichni, v tomhle příšerně nechutném vedru Vás vítám u dalšího článku. Konečně uzavřené známky a tak si šťastná jako blecha vesele čtu i o hodinách, ups. Možná proto jsem za dnešek stihla celou knihu, že ? Čímž na mě dopadá i deprese z toho, že prakticky již brzy nebudu mít, co číst. Chápete to ? Bože můj, umřu na nedostatek literatury, budu dvacetkrát po sobě číst složení šampónu, hledat poetismy v politických programech, budu zkrátka zatraceně v prdeli.
Anotace:5. kniha v sérii Selekce.
Přichází dlouho očekávaný, nádherně romantický konec páté knihy ze série Selekce - Koruna. V Dceři došlo k výběru. Už je to dvacet let, co se do sebe princ Maxon Schreave a America Singerová zamilovali a jejich dcera Eadlyn je první princeznou, která může projít Selekcí. Eadlyn si nemyslela, že by mezi třiceti pěti cizími muži, mohla najít partnera, nebo dokonce pravou lásku. Srdce, ale někdy překvapí a Eadlyn teď čeká volba, která je mnohem obtížnější a mnohem důležitější, než si kdy myslela.
Maybe its not the first kisses that are supposed to be special, maybe it´s the last ones.
 Můj názor: Všechno hezké v životě prý jednou končí, ale proč zatraceně Selekci dočtu a Království dokoukám v jednom týdnu  ? Velkolepé finále, konečně něco, co mě i překvapilo, což se u Kiery popravdě zatím nestalo. Nic mě neuneslo více než fialová obálka. Eadlyn v závěrečném díle konečně dospěla a moc mile mě překvapila, Elitu plnou nadějných mladíků jsem jí vůbec nezáviděla, protože bych sama nevěděla, kterého. Konečně jsem blíže poznala i ostatní postavy a jsem moc ráda, že v tomhle díle se na ně autorka zaměřila. Nebylo to opět nějak Bůh ví, jak akční, ale to prostě Kiera nepíše, nicméně dokáže skvěle vtáhnout do příběhu. Jako dívčí románek je to naprosto skvostný a to nejen těma obálkama, myslím si, že mladší dívky z toho budou úplně mimo a musím říct, že i mě se to líbilo (přeci jen žít v paláci, drahý šaty, tuny jídla...hlavně to jídlo a pak taky knihovny...kdo by nechtěl místnost plnou knih proboha). Přijde mi, že to možná i trochu naráží na to, jak jsou některé děti nuceny dospět dřívěji než ostatní. Moc se mi to líbilo a ve své kategorii by to rozhodně bylo za pět z pěti.

🌟🌟🌟🌟🌟
S láskou,
Sabbi