neděle 22. září 2024

Elseve Hyaluron Pure

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, podařilo se mi zase otestovat nějakou vlasovku a společně se na ní podíváme. Elseve poslední dobou přichází s jednou peckou za druhou a já tu dneska mám jejich odlehčenou řadu s kyselinou hyaluronovou a kyselinou salicylovou pro mastné vlasy.

I tato řada si zachovala původní fialovou barvu, zde jí najdete v kombinaci s tyrkysovou. Oba produkty mi vůní připomínají černou Total Repair řadu. Šampon vlasy hezky vyčistí a kondicionér je zase dostatečně hydratační na to, aby dodal konečkům potřebnou hydrataci a opticky je zacelil. Nemohu tedy říct, že by mi tahle řada nějak prodlužovala mycí cyklus - to vůbec ne, stále musím mýt obden. Na druhou stranu neshledala jsem nějaké výrazné nedostatky, Elseve si drží svou kvalitu a nedivím se, že spoustu žen si kupuje převážně tuto značku, člověk už tak nějak ví, co čekat. U mě osobně stále nejvíc vede řada Extraordinary clay a klasická červená Color Vive. Mamka a moje kamarádka Monty zase jednu dobu dost ujížděly na oranžové Dream Long řadě. Vlastně neznám nikoho, kdo by značku vyloženě neměl rád a naopak znám spoustu lidí, co na ní nedají dopustit. Pokud tedy ostatní řady této značky máte rádi, nešlápnete vedle ani tady. Jak se říká umyje a nepoškrábe...

Jaká řada od Elseve je vaše nejoblíbenější? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


Žádné komentáře:

Okomentovat

Elseve Hyaluron Pure