středa 8. května 2024

Isana Calm limitovaná edice | Recenze na sprchovou pěnu a krémový peeling

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Tradičně jsem neodolala limitce, ale na mou obranu byla v doprodeji doslova za pakatel. Mám tu dnes sprchovou pěnu s tělovým mlékem 2v1 a krémový peeling. Nevím zda je ještě seženete, nicméně recenzi jsem se rozhodla udělat i přesto. 

Oba produkty jsou v luxusně vypadajícím fialovém balení v kombinací se zlatou barvou, mně trochu evokují Rituals. Řada kombinuje magnolii a arganový olej a já na kytičku úplně nejsem - červená řada, co byla předloni v zimě mě bavila víc. 

Sprchová pěna ovšem pění neuvěřitelně a skutečně hydratuje, já se mažu denně, ale s pěnou bych zvládla i obden kdybych chtěla. Krémový peeling si musím zapamatovat, že si nemám kupovat - tyhle peelingy jsou totiž jemnější než cukrový hrubší bráškové a mně přijde, že to neudělá až tak tu službu. Oba produkty budou pěkným zpestřením dárkové balíčku, koupelny a sednou i citlivější pokožce. Suma sumárum není to špatné, ale když pominu to povedené balení už jsem od Isany zažila větší pecky.

Co vy a limitky? Co vás naposledy cvrnklo do nosu? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča

5 komentářů:

  1. Ahoj Sabi,
    mně se tato limitka tedy líbila hodně, právě díky té vůni. Naopak limitka Argan mě hodně zklamala a ani mi nevoněla.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, já teda Isanu nemám nijak prozkoumanou, občas zkusím nějakou masku a bývají fajn, ale teda tohle balení by mě asi taky nalákalo. Škoda, že zřejmě je ten obal to jediné opravdu povedené.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, tak na tuhle řadu jsem vůbec nenarazila. Vypadá moc hezky a já mám i docela ráda magnolii...

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že mě tato řada zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. To víš, že se mi moc oba produkty líbí. Limitky, to je moje 🤗 "spása ". Když na Rohlíku limitky nemají 😇👍.

    OdpovědětVymazat