neděle 6. června 2021

Nákupy & Novinky: Oriflame, Orsay, Sportisimo....

 Ahoj, vítám vás zase u dalších nákupů. Pro ty, co objednávají Oriflame to asi není vůbec překvapení, protože v platnost vstoupil nový katalog. Už od minulých nákupů čekám na vymodlený balíček z Orsay a další věci se tak nějak prostě vyskytly nebo byly nečekaně potřeba. 

Začnu objednávkou právě ze zmíněného nového katalogu Oriflame. Brala jsem si tři produkty z nové řady Optimals Urban Guard 3D s kyselinou hyaluronovou určenou pro městem znečišťovanou pleť. Čekala jsem na tenhle katalog, jak na smilování, protože novinka mě zaujala a měla jsem jí nastudovanou ještě než vyšla. Obsahuje různě velké molekuly kyseliny hyaluronové, takže pronikne do všech vrstev pleti. Já jsem si brala duo krémů - denní a noční a ještě mist ve spreji. Zatím mám vše doma pár dní, ale hrozně se mi líbí, jak je to celý lehký, dobře se to vstřebává a nemá to parfemaci. Myslím, že všem, co nemají vyloženě suchou pleť to bude díky těmto aspektům skvěle sedět. Pro lidi s jiným typem pleti nebojte budou další dvě nový řady Optimals a to pro 35+ a pak hydratační modrá řada. No mám v plánu samostatný článek až to budu mít pořádně ozkoušené. Zbývající dva produkty jsem si zakoupila, protože byly v rámci balíčku, který když si objednáte, tak neplatíte poštovné. Pláténková maska s antioxidanty, které zastupuje granátové jablko a hroznové víno. No a potom šampon na mastné vlasy s citronem a kopřivou. Prostě produkty, co se doma neztratí. 
Kvůli těmto dvou jupkám, co měly původně být tři jsem musela dokonce volat na zákaznickou podporu a že to já často nedělám. Jedná se o balíček z Orsay, na který jsem čekala dobrých 14 dní, protože mi nikdo nebyl schopný dát vědět, že jeden produkt, co jsem objednal se vyprodal. Mám tu tedy bílé tričko s madeirovými růkavy, které mě vyšlo na 179 Kč a červené tílko s volánkem za asi 119 Kč. Oboje jsem kupovala v 40% slevě. Ještě mi mělo dojít modré květované tričko, ale bohužel to budu muset oželet. Původně když jsem balíček rozbalila jsem myslela, že to budu oboje posílat zpět, na obrázku vypadaly obě věci dost jinak. Doma jsem to ozkusila a není to tak hrozné. Tílko je trochu babičkovské a má šíleně velké průramky, ale nechám si ho, protože stejně skoro žádná nemám a na zahradu ho mít můžu, tam mě stejně nikdo neuvidí. No dost mě to odradilo od dalších nákupů na Orsay eshopu, to půjdu radši na prodejnu, kde si to zkusím a navíc to mám hned. 
No a tyhle nádherný úžasný boty jsou právě nečekaným nákupem. Za necelý rok, co dělám tu práci, co dělám jsem odpravila pět bot. Přeci jen když máte něco na noze 10 hodin denně, zvedáte kolikrát těžké věci, stále si sedáte na židli a zase z ní vstáváte, tak dostává obutí dost na prdel. No normálně se mi u xTI tenisek propadly nohy do platformy, na které tenisky byly a nazdar. No a já si říkala z čeho mě bolí záda a ono z bot. Hned ten den po práci jsem vyrazila do Sportisima (ještě že už jsou ty obchody otevřené panebože), že si prostě musím koupit boty, protože bych neměla skoro v čem chodit. Jakoby mám ještě bílý adidasky a růžové plátěnky, ale to není na každodenní robotu a už vůbec ne na plánované letní dovolené. Původně jsem chtěla něco fakt levného, musela jsem sáhnout do peněz, co mám odložené na povinné ručení. No nakonec mě zaujaly tyhle New Balance a bylo hotovo. Jsou krásně lehký, tenisky a zároveň se dají vzít i k trochu elegantnímu oblečení. Ono taky nebyl moc jinak výběr, abych vybírala ze spousty botek. Všude spousta lidí a všechno už přebrané, přijde mi, že docela nestíhají zásobovat. Dala jsem za ně 1400, takže jsou to jedny z mých nejdražších bot celkově, ale jsou krásný, lehoučký na noze jako peříčko a i trochu prodyšný. Na každodenní ťapání v práci tím pádem úplně ideální a taky jsem od té doby, co je mám neměla nic jiného na noze. No na povinné ručení si zkrátka došetřím zase. Je to kříž bejt mladej a mít naftový auto to vám povím. 
Jako poslední tu mám tři kousky z New Yorkeru, které mi koupila mamka ke Dni dětí. Byla s námi i ségra a nevlastní ségra, takže trochu krocení divé zvěře. Vybrala jsem si tričko se Stitchem, mimochodem Lilo & Stitch je můj vůbec nejoblíbenější animák a Stitche cpu úplně všude, patří mezi mé nejpoužívanější GIFy a přijde mi totálně roztomilý. Tohle je moje první věc s ním a mám z toho trička hroznou radost. Vlastně ho mám zrovna na sobě, když píšu tenhle článek. No a pak vzhledem k mému nedostatku tílek dvě obyčejná tílka, který mají v New Yorkeru za symbolických 89 Kč.  


Jaké boty máte osvědčené, že přežijou i ten největší nářez a ani se nehnou? Dejte mi vědět do komentářů prosím 💗

Vaše Sabbi 




4 komentáře:

  1. Ahojky,
    nákupové články, ty já miluji:-) Na tu novou řadu z Oriflame jsem hodně zvědavá, těším se na tvoje recenze. Já nyní za kosmetiku nechci moc utrácet, většinu věcí mám. Ke konci června budou v lékráně Dr. Max nějaké akce, snad týden zdravé kůže, či co. Mám tu hromadu kuponků, které chci použít, protože si potřebuji doplnit nějaké produkty pro atopiky... Jinak jsem si sama koupila dneska suchý šampon od Batiste a když by to bylo vše z mých nákupů tento měsíc, byla bych nadšená:-D Ty tenisky vypadají fakt dobře, ale přiznám se, že 1400 Kč jsem asi za žádné boty nikdy nedala. Mám obyčejné botasky z Deichmannu, stály asi pětistovku. Přemýšlela jsem ale, že bych si pořídila na léto a na výlety nějaké pořádné boty, které podporují klenbu a záda. Z Orsay jsem si objednávala jen doplňky a byla jsem vždy spokojená. Oblečení na mě nemají:-D Ta tílka vypadají moc pěkně, to se povedlo:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: taky očividně píšu slohovky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, no to já bych se chtěla hlavně v červenci krotit a nekoupit si z kosmetiky nic pokud to nebude fakt hořet. Máme v plánu dvě dovolené, do toho zase všichni svátky a narozeniny, tak budou zlaťáky potřeba spíše tam než v koupelně. Zase si myslím, že to v srpnu určitě doženu :-D Teď mám akorát ještě v plánu objednávku z Krásy a z Oriflame. No to já původně jsem strčila nos, že si koupím boty tak maximálně za 600, ale na druhou stranu já vím, že je vynosím hodně a všude. Jsem na boty strašnej ras nosím je pak každý den celý den a ty levnější kusy vydrží v rámci pár měsíců. No já furt že outdoorové boty, jenže mě se nelíbí a jak mě se něco nelíbí, tak to nenosím.

      Vymazat
  2. Veľmi pekný článok. Najviac sa mi páči to tričko zo Stichom. Ja hľadám kvôli jednému outfitu tričko z kráskou zo zvierata a krásky :D

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  3. Já si včera koupila nějaký přípravek od Hada Labo. Stálo to až hrůza, ale mám to v sobě několik druhů kyseliny hyaluronové. Tak jsem zvědavá na výsledky. Jinak, to červené tričko je hezké. Hned bych ho nosila. :)

    OdpovědětVymazat