úterý 1. září 2020

Nákupy & Novinky za Srpen 2020

Ahoj všichni, vítám Vás u nového článku, jelikož teď píšu nově i pro plotpoint.sk může to být občas dost busy, tak ještě nevím, jak si rozhodím články, co na který dny a tak, ale to časem uvidíte. Dneska se mrkneme, co jsem si koupila v srpnu za kosmetiku. No, předtím to nevypadalo, že jsem si toho pořídila zas až tolik. 


Wella Profesional Oil Reflections

Lehká hydratační čisticí řada vhodná i pro barvené vlasy, já jsem kupovala kvůli přesušování konečků a není to úplně 100%, ale ještě to určitě nemám pořádne otestované. Parfemace již podruhé u Welly zkrátka nic moc, šampon čirý a kondicionér hezky krémový, ale vyživovat by to mohla tedy o dost víc.

Loreál Preference barva na vlasy

V rámci testování veškerých zrzavých barev na vlasy, co jsou snad k sehnání tu mám i Preference, která nedávno údajně prošla nějakou inovací a snad dneska se i dostanu k tomu jí zkusit a příště už by mohlo být nějaké to srovnání. 

Morocanoil Hydratation šampon 

Tenhle šampon jsem dostala od mé kolegyně s tím, že jí nesedí. No a hádejte co? Mě sedí úplně perfektně. Původně jsem se bála, že na mastný vlasy a citlivou pokožku nebude arganový olej to pravé ořechové, ale panebože. Neskutečně krásně to vlasy umyje až do vrzavě čista a zároveň vyživí = jemný vlasy, lesk jako blesk. No o tomhle ještě rozhodně uslyšíte! 

Garnier plátýnková maska s heřmánkem pro citlivou pleť 

Moje nejoblíbenější Garnierka, jemně voní a dělá nádhernou pleť. Zkoušela jsme i tu černou a tu se zeleným čajem, ale žádná nebyla tak dobrá jako právě tato, které už mám tak páté balení bych řekla. 

Krásnévůně.cz Parfém

Znáte to oblíbíte si příšerně drahej parfém a teď si ho nemůžete kupovat zas tak často, jak by bylo třeba. Pro mě to byla Alien od Thiery Muglier velmi výrazná vůně. Nevěřila jsem tomu, že by jí někdo mohl našmelit takhle stejnou a za pouhý dvě kila a ono jo a je to fakt téměř identický až teda na tu výdrž, která zkrátka není taková. 

Avon krém na ruce s kakaovým máslem

Klasika od této značky tedy alespoň pro mě. S touhle řadou rozhodně nešplápnete vedle s tímto ani jiným krémem této parfemace. Mamča se ségrou jí taky zbožňujou. 

Dermacol Soft Heel balm

Dříve jeden z mých TOP krémů na nohy než jsem objevila Avon Cracked Heel balm nebo tak nějak se to jmenuje. Jako tuten taky trochu funguje, ale ne tolik jako právě zmíněný Avon, který jste mohli už určitě vidět ve spotřebovánu

Matrix Color Obssesed šampon a kondicionér

Tenhle Matrix pro změnu opravdu krásně voněl jako nějaká kosmetika ze salonu. Nicméně bohužel vlasy šíleně přesušovat, snad v životě jsem neměla tak suché vlasy. Předám kamarádce a podám echo, jak sedí jí. 

Batiste suchý šampon Cherry & Cheeky

Batiste už jsem měla mnohokrát, akorát mám poprvé tuto parfemaci a jako vždy úplně v pohodě, funguje jak má...

Maybelline Superstay Matte Ink - odstín Ruler

Po dlouhé době jsem se rozhodla zkusit zase nějakou rtěnku. Pro mě je velký problém najít něco, co by mi drželo a právě proto jsem ani nic dlouhou dobu nekupovala. Tohle je první věc, co mi drží při jídle, pití, naprosto při všem. Zatím jsem jí měla jen jednu osmičku v práci a vydržela od rána do večera ani jednou jsem jí neopravovala.

Lactacyd Mimořádně jemný čiticí olej pro intimní hygienu

Opět věc, kterou jste viděli již několikrát v spotřebovánu, pro mě naprostá nezbytnost. Krásně zvláčňuje pokožku, takže ani po holení není podrážděná. 

Balea gel na holení

Když už jsme u stálic mám tu i druhou - gel na holení s avokádovým olejem a aloe vera. Nějak už jsem se teď přehltila tou letní limitkou, tak jsem hodila do košíku tuhle klasiku.

Balea Fairytale holicí strojek

Poprvé jsem se rozhodla pořídit si holící strojek, že jako když sežeru žiletku za týden, maximálně týden a půl tak tohle bude možná na nějakou dobu snazší? Každopádně jsem na to moc zvědavá.

Nivea Antiperspirant ve spreji Stress protect

Niveu už jsem taky měla několikrát a střídám jí s Dovem, podle toho jaká mě kdy kde zaujme parfemace nebo co je zrovna v akci. Občas trochu pálí v podpážu, ale jinak průměrný antiperspirant, chce to během dne dvakrát třikrát přestříknout.

Vaseline balzám na rty Aloe Vera

Tenhle balzám na rty voní naprosto přesně jako višňový Jelzin, není to žádná brutální hydratace, přirovnala bych ho spíše k balzámům Labello. Z aloe mi to připomíná snad jen ta barva a možná trochu konzistence.

Co pěkného jste si v sprnu pořídili vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat