pátek 17. července 2015

The Ultimate Book Tag | Sabbi Nováková




1) Nosíš s sebou nějakou tašku na knihy? Jestli ano, co v ní kromě knih je?
Já s sebou tašku na knihy nosím opravdu pouze do knihovny a to můj milovaný černý ruksak z NY. V něm kromě knih průkazku do knihovny, kapesníky, peněženku a klíče.

2) Čicháš ke knihám?
Ano, vždy. Miluji vůni papíru. Běžně takto fetuji i časopisy :D .

3) Píšeš? Vidíš sebe samou v budoucnosti jako spisovatelku ?
Nepíšu a vidím se jako vedoucí e-shopu s knihami, papírnictvím a fan triky. Proto se v devítce pokusíme dostat na jednu sympatickou obchodku.

4) Která známá série se podobá HP nebo HG ?
Tak Harry je celkem originál takže netuší leda Čarodějnice školou povinné či tak nějak se to jmenuje. Hunger games je často napodobované takže asi Divergence a Selekce. Je smutný jak vždy vyjde nějaký bestseller a ostatní se chtějí nažrat z autorova koryta.

5) Upíři nebo víly?
Za mě určitě víly, elfové a podobné bytosti. Nevím proč mi přijdou více sympatičtí. Upíři jsou podle mě hrozně ohraný, ale záleží jak je autor dokáže podat.

6) Milostný trojúhelník nebo  zakázaná láska?
Milostný trojúhelník se skládá většinou z hysterky a dvou dalších takže za mě NE. Zakázaná láska je odvěká klasika, už z dob Shakespearovské éry a pro mě přijatelnější verze.

7) Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými scénami?
Když v knize není akce je to o ničem. ;)

XXX Sabbi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přečteno za Duben 2024