Kniha, která Vám vysaje veškerou chuť ke čtení | Stefanovy deníky-Zrození | Knižní recenze

Ahoj všichni, konečně pátek, co ? O víkendu mikulášská a to znamená i první dárky, tak co ? Chtěli by jste článek ? Já bych ho napsala s láskou, podle mě by bylo fajn k tomuhle blogu přidat další dějovou linku a to Vánoce vzhledem k tomu, že je miluju.
 Anotace: Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky. Příběh se odehrává ve Virgínii během války Severu proti Jihu. Stefanův otec se ujme vzdálené příbuzné Katherine, která osiřela. Stefan i jeho bratr Damon se do ní zamilují, ona je miluje oba. Stefan se s ní sblíží, ale brzy zjistí, že s Katherine není všechno v pořádku. V městečku se po řadě záhadných úmrtí zvířat i lidí začne šířit panika, lidé se obávají upírů.

Můj názor: Upřímně jsem měla hrozný strach, že tuhle knížku ani nedočtu a rozhodně ne do pátku, kdy obvykle píši recenze, ale stalo se. Bože, tohle bylo tak unavující. Po zklamání z posledních dílů Upířích deníků jakožto knižní série jsem chtěla dát Lise ještě šanci.....zase mě zklamala. Možná je to věkem, že už prostě vidím svět jinak, nicméně v dvanácti a třinácti bych to hltala a taky, že jsem to dřív hltala. Lisa je pro mě prostě jen strohá, pro peníze píšící autorka, která mi nemá  co nabídnout. Za sebe když už, tak bych doporučila seriál a jestli nechcete seriál, tak by byli snad lepší Stefanovy deníky,i když to by Vám vlastně unikaly souvislosti. Sakra, babo raď.  Podle mě tohle není autorka, která na nějakou dobrou literaturu má, pokud upíry tak raději Školu noci od matky a dcery Castových. Protože tohle je celý strohý, osekaný a ta deus ex machina na konci je vskutku trapná. Najednou z ničehožnic úplně změnit samotnou podstatu charakteru postavy ? Nelogický, průhledný a hlavně strašný.

S láskou, Sabbi

Stefan Salvatore 🔝

Série: