G.Malley:Deklarace smrti-recenze

Ahoj všichni , článek píšu předem ....tudíž je pátek . Teď jsem dočetla jednu úžasnou knihu ,o které vám také samozřejmě něco povím . Na stotisíckrát děkuji nakladatelství Fragment za tuto knihu :)

Autor :Gemma Malley
Nakladatelství :Fragment
2.vydání,2013
ISBN 978-80-253-1745-7

Děj: Píše se rok 2140 a Anna je uvězněná v Grange Hallu ,největším středisku pro Přebytečné. Planeta je přelidněná ,protože byly vynalezeny léky na nesmrtelnost . Ty jsou ,ale určeny pouze prvorozeným , neboť je planeta přelidněná. Anna je dobrá přebytečná.Ví kde je její místo, jaké jsou její povinnosti atd . Jednoho dne ,ale přijde nový Přebytečný Petr ,který se snaží zvrátit její názor a říká ,že ví o jejich rodičích . Anna mu zpočátku nevěří .Myslí si ,že vedoucí vychovatelka je má opravdu ráda ,ale potom jí jednou slyší vysmívat se jí a ostatním Přebytečných ,že se nechají krmit těmi žvásty . Však kdo by tomu po mučení ,trestání ,odepírání jídla a dalších trestech nevěřil ? Ten kdo by tomu věřil by se stejně bál svůj názor prosadit . Přebyteční nemají právo na vlastní názor.  SPOILER ! Nakonec je Anna přesvědčená ,že Petr mluví pravdu a uteče s ním . Jelikož je Petr ranění a jdou po nich Chytači tak se schovají v dřevěnné boudě na zahradě paní Sharpeové , u které Anna byla na praxi . Paní Sharpeová je brání ,ale nakonec jí někdo nebo něco prozradí . Odvezla totiž Petra a Annu několik mil směrem k Londýnu (kam mají namířeno) . Jejich cílem je totiž Bloomsburry . Nakonec se tam naštěstí dostanou a Anna na pár dní spatří své rodiče . Potom je ,ale musí jeden z jejich sousedů a členů Podzemního hnutí udat . Anny rodiče se zabijí ,aby jí a jejímu bratrovi dali život . Mezi tím ,ale paní Pincetová zjistí ,že Petr je její syn , o kterém si myslela ,že je mrtvý . Oba dva to tedy nakonec přežijí a stávají se díky smrti svých rodičů (paní Pincetová zabila Petrova otce ,který nebyl schopen mu dát život , protože paní Pincetovou podvedl a též směl mít jen jednoho potomka )  Vyvolenými . KONEC SPOILERU !

Můj názor : Kniha se řadí mezi bestsellery , proto bylo také první vydání vyprodáno a tohle vydání seženete jen s velkým štěstím ,protože minulý týden bylo odesláno posledních pár výtisků (dotisk) .
Každopádně stojí za to. Myslím si,že ten kdo jí má vám jí nejspíš neobětuje ,protože je to úžasný příběh. Doufám,že autorka bude v psaní pokračovat .

Pac a pusu